“Dapat Tetamu ‘Free’ Je..” – Lain Dari Lain, Pasangan Bersanding Dalam ‘Mall’ Curi Perhatian Netizen

Kehidupan

“Dapat Tetamu ‘Free’ Je..” – Lain Dari Lain, Pasangan Bersanding Dalam ‘Mall’ Curi Perhatian Netizen

Biasanya kita akan dengar pasangan yang ingin bersanding akan membuat majlis perkahwinan sama ada di rumah ataupun dewan yang boleh memuatkan ramai orang.

Bagaimanapun, berbeza untuk kali ini apabila satu video tular di TikTok memaparkan seorang pasangan mengadakan majlis kahwin mereka di dalam pusat membeli belah terkenal iaitu Aeon.

Advertisement

Perkongsian terbabit telah meraih perhatian netizen kerana apa yang dilakukan itu amat unik dan berbeza dengan apa yang sering dilakukan oleh masyarakat sekeliling.

Melihat pada video itu, majlis tersebut seperti berjalan dengan lancar dengan adanya pengapit, malah turut difahamkan perarakan serta kompang mengiringi pengantin juga ada dan keadaan sekeliling kelihatan ‘meriah’ dengan kedatangan ‘tetamu’.

Meninjau di ruangan komen video tersebut, rata-rata netizen terhibur serta berasa kagum dengan apa yang diperlihatkan oleh mereka kerana ia merupakan sesuatu yang baru untuk bersanding di dalam ‘mall’.

komen tiktok

Namun, turut difahamkan majlis tersebut hanyalah sekadar ‘gimik’ untuk sebuah event di pusat membeli belah terbabit dan ianya merupakan model kepada makcik gadis yang memberitahukan hal sebenar ini.

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

puteri aishah seksi
10 bulan lalu

"Mana Seluar?! Bertambah Teruk Lepas Kahwin Ni" - Pakaian Menjolok Mata, Puteri Aishah 'Disekolahkan' Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...