Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dapat Layanan Istimewa Di PPV, Pelakon Zoey Rahman Beri Penjelasan

Zoey Rahman

Pelakon dan juga usahawan kosmetik, Zoey Rahman ada berkongsikan video memaparkan dia sudah selesai mendapatkan suntikan vaksin jenis Sinovac di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) pada hari Rabu lalu.

Advertisement

Namun, apa yang menarik perhatian adalah ada segelintir netizen mempersoalkan lokasi Pusat Pemberian Vaksin (PPV) di KLCC itu khas untuk golongan orang tua dan juga orang kelainan upaya (OKU).

View this post on Instagram

A post shared by ZOEY RAHMAN (@zoeyrahman)

“Bukankah KLCC untuk orang OKU dan warga emas ke? Aktor dapat layanan istimewa?

Advertisement

Berikutan dengan dakwaan itu, Zoey atau nama sebenarnya Mohd Hairey Azhar Abd Rahman ini memberitahu bahawa dia hanya mematuhi arahan yang diberikan dalam aplikasi MySejahtera tersebut.

Ujarnya lagi, dia sendiri tidak tahu pusat vaksin bertempat di KLCC itu untuk siapa dan golongan khas yang tertentu.

Komen IG ZoeySumber : Instagram Zoey Rahman  

Sebelum ini, Zoey juga ada menzahirkan perasaan sedih kerana tidak dibenarkan merakam video sepanjang proses suntikan vaksin berlangsung namun akur dengan arahan petugas kesihatan.

Dia yang dihubungi media turut memaklumkan bahawa keadaan dirinya baik-baik sahaja dan tidak mengalami sebarang simptom teruk selepas menerima suntikan pertama.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    June 12, 2021 at 12:30 am

    bapok

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top