August 20th, 2019

Bakal berkahwin tidak lami lagi, pereka fesyen terkenal Rizman Nordin baru-baru ini sekali lagi meraikan hari-hari terakhirnya sebagai seorang lelaki bujang.

rizman

Rizman telah menerima kejutan parti bujang oleh rakan-rakan baiknya yang turut dihadiri oleh pasangan selebriti popular, Fazura dan Fattah Amin serta beberapa pelanggan setia jenama Rizman Ruzaini.

Berkongsi kemeriahan sekitar majlis tersebut di akaun Instagramnya. Namun, apa yang menarik perhatian netzein adalah bentuk sebiji kek seakan payudara wanita.

kek parti bujang rizman

Mungkin niat hanya sekadar gurauan, tidak sepatutnya untuk mempamerkan makanan dengan lucah di media sosial.

kek rizmanparti bujang rizmankek parti bujang rizmanMungkin tidak mahu terus dikecam, Rizman dilihat telah memadam foto berkenaan. Biasalah, bila parti bujang memang lain macam sikit, sebab katanya enjoy sebelum mendirikan rumah tangga.

Sumber Berita : Forum CARI


13 responses to “Dapat Kejutan Parti Bujang, Kek “Terlampau” Rizman Jadi Perhatian Netizen”

  1. Nad says:

    Siap ada fazura dan fattah..kenapa kwn2 dia org ni semua lgbt?nanti kalau Allah turunkan bala masa parti tu baru padan muka..

  2. Anonymous says:

    Tak ingat marwah bakal bini, emaknya, kalaknya dan adik perempuannya ya…
    Baguslah orang islam sekarang hingga makanan pun di buat bentuk. Begini…lain kali kalau ada anak nanti buat kek bentuk babi… makanan tu pula lengkap buat mcm vegeterian tak makan binatang tapi perisa makanan rasa binatang..
    Fasal duit semua jadi biar pun melanggar agama

  3. Anonymous says:

    Ni nk lwn nelly…aritu nelly bentuk zakar, ko bentuk tetek lps ni buat laa bentuk pepet pulak…akn dtg klu nk buat parti bujang x pyh buat kek bentuk2 camtu ko beromen je terus, suruh kwn rakam lps tu upload..sape y masih dara tu blh buat mlm pecahkan dara…y bujang tu pn buat laa…praktis position ape y best..xde laa nti mlm pertama terpinga2…hahaha..

  4. Nurharamjadah says:

    Aku lagi terkujut dia nak kawin …. Ingat gay …

  5. Anonymous says:

    Uittt….fattzura pun ade….kah kah kah….terbeliak bijik mata kayu tgk kek tu…maklum laa sblm kawen sume “terjaga”…acah2 alim ulamark gitu…skali kawen dpt bini y geng2 bini pun jns urmmmmm……bapok laa, gay laa, sosial laa…nsb ko laa kayu….

Loading...