Dakwaan ‘Orang Ketiga’ Punca Bercerai, Siti Saleha ‘Tutup Mulut’, Tak Mahu Ulas Lebih

Hiburan

Dakwaan ‘Orang Ketiga’ Punca Bercerai, Siti Saleha ‘Tutup Mulut’, Tak Mahu Ulas Lebih

Pelakon TV Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular BH (ABPBH) Ke-34, Siti Saleha mengambil keputusan untuk tidak mengulas lebih lanjut mengenai krisis yang melanda bersama suaminya, Ahmad Lutfi Azhar.

Siti Saleha dan suami
2 bulan lalu

Rumah Tangga Berdepan Dengan Masalah, Siti Saleha Tuntut Cerai

Advertisement

Pada 13 Oktober yang lalu, Siti Saleha atau mesra dipanggil Sally dilaporkan telah memfailkan tuntutan cerai terhadap Ahmad Lutfi Azhar dan meminta agar orang ramai untuk menghormati ruang peribadinya.

Semua orang tahu dan peminat saya juga tahu, saya private dan perkara ini berkaitan dengan kehidupan peribadi saya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SITI SALEHA (@sallywho)

Menurut pelakon drama popular 7 Hari Mencintaiku itu, segala yang berlaku keatas dirinya serta rumah tangganya ini adalah sebagai satu ujian dalam hidup.

Advertisement

Apabila ditanya oleh pihak BH tentang dia dan suami sudah tidak tinggal sebumbung serta punca keretakan rumah tangga ini akibat daripada ‘orang ketiga’, Sally enggan mengulas lebih.

Sekadar info, Siti Saleha dan Ahmad Lutfi mendirikan rumah tangga pada tanggal 28 Julai 2017 dan pada 13 Oktober lalu, beliau telah hadir ke Mahkamah Rendah Syariah Klang, Selangor bagi sebutan kes penceraiannya.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. ?

    November 15, 2021 at 1:57 pm

    she is women with class! !!! hopefully die x mcm janda2 lain tgedik2 nak perhatian , tkinja2 brtiktok contoh mcm Nadia Brian Bapok.. itu betina mmg low class!!!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...