Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dakwa Hampir Diculik Lanun, Netizen Anggap Hairul Azreen Hadap ‘Likes’

Hairul Azreen sebelum ini muncul di pawagam dengan filem Qhaliq. Ia ialah filem pertama menampilkan Hairul sebagai pelakon utama namun kutipan filem itu tidak begitu memberangsangkan.

Advertisement

Hairul bakal muncul dengan filem keduanya PASKAL tidak lama lagi pada September ini.

Menceritakan pengalamannya sewaktu berlakon filem itu, Hairul mendakwa dia hampir menjadi mangsa culik lanun sewaktu penggambaran di Semporna Sabah.

Dakwaan Hairul mendapat perhatian Komander Kawasan Ke­selamatan Khas Pantai Timur Sabah (Esscom), Datuk Hazani Ghazali, yang menyifatkan kenyataan Hairul sebagai tidak berasas dan satu publisiti murahan.

Kenyataan Hairul disifatkan Netizen seperti terdesak publisiti, memandangkan pelakon itu juga mempunyai beberapa kontroversi sebelum ini kerana bertindak melulu, misalnya menggunakan senapang tanpa lesen dan melungsur turun melalui pemegang eskalator sebuah pusat beli belah.

Advertisement

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Malah, seorang Netizen berharap Hairul benar-benar diculik lanun kerana memfitnah Esscom.

Isu keselamatan negara bukanlah seautu yang dipandang remeh. Pasukan Esscom telah menjalankan tanggungjawab dengan penuh profesional dan berdedikasi bagi memastikan keselamatan perairan negara. Membuat dakwaan hampir diculik lanun seolah-olah memperkecilkan peranan mereka yang telah berusaha memastikan keselamatan dan kedaulatan negara tidak dicemari.

Diharap Hairul akan lebih berhati-hati dalam mengeluarkan kenyataan selepas ini. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. jess

    August 30, 2018 at 9:50 pm

    kena culik kan bagus, hilang satu beban

  2. ohyeah..

    August 30, 2018 at 9:07 pm

    semua pekara gimik..tak pernah fikir implikasi?
    otot2 membuak buak buat awak jadi bodoh sgt?

  3. Aku

    August 30, 2018 at 7:18 pm

    Penerbit filem kalau nak filem diorang tak laku senang je. Ambil mamat ni berlakon. Setel. Confirm tak laku.

  4. Artis 80an

    August 30, 2018 at 6:24 pm

    Benda citer culik2 jgn buat main2..terjadi betul nnti baru hilang akal kau..benda mcm suka2 kann dh mcm doa tu tau..bingai..

  5. Anonymous

    August 30, 2018 at 5:32 pm

    TASTE AKU DOHHHHH HAIROLL..OMG

Loading...
To Top