Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dakwa Diperlakukan Seperti Penjenayah, Ibu Sufi Rashid Kesal Dengan Perangai Menantu

sufi rashid

Sekali lagi kisah masalah peribadi antara penyanyi kelahiran Singapura, Sufi Rashid dan ibunya kandunganya menjadi perhatian ramai.

ibu sufie rashid diperlakukan seperti penjenayah

Advertisement

Sudah beberapa kali juga mereka bersengketa dan pernah juga penyanyi itu dituduh sebagai anak derhaka kerana membelakangkannya.

Terbaru, ibu Sufi meluahkan rasa tidak puas hati mendakwa dirinya diperlakukan seperti penjenayah ketika majlis perkahwinan anaknya. Ada pihak yang cuba menghalangnya dan adik-beradik Sufi untuk hadir ke majlis tersebut.

“Diperlakukan seperti penjenayah.

Ada anasir jahat hasut singkirkan

saya dan anak-anak”

ibu sufie rashid

Kesal dengan perangai menantu yang

tidak mengendahkan ibu mertua

sufie rashid

Advertisement

Menerusi video yang dimuat naik, dapat dilihat isteri Sufi meninggalkan pelamin saat ibu mertuanya berpelukan dan mencium Sufi, tanda kasih kepada anaknya. Sufi cuba untuk menghalang isterinya tetapi tidak berjaya dan wanita itu berlalu pergi begitu sahaja.

“Semoga diberi hidayah buat semua

anasir jahat yang menghasut”

ibu sufie rashid kesal dengan perangai menantuBukan kali pertama salah faham antara dua beranak ini berlaku dan setakat ini pihak Sufie dan isteri belum lagi memberikan sebarang respon mengenai isu ini. Apa-apa pun, kami harap mereka dapat menyelesaikan segala kemelut dengan baik, tidak manis untuk ibu dan anak terus bermasam muka.

Sumber Berita : Irma Mahamud

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 Comments

  1. Oren

    October 2, 2019 at 5:12 pm

    betul. mak dia memg problem. sebenarnya bagus jugak wife dia mengelak.dari jadi drama kat situ, makcik tu memg nk cari salah je pun

  2. Oren

    October 2, 2019 at 5:09 pm

    sekali baca dia mcm ada jemput tetamu ke majlis tu dan ada org persoalkan. makcik oii,,,memangla anak makcik yang kawin tapi klu nak jemput2 orang buatla kenduri sendiri. kenduri pihak pompuan sukahatila dia nak bagi sape datang pun

  3. pakcik bawang

    October 2, 2019 at 3:51 pm

    alah acik ni. kepoh sgt. haritu pegi serang takpe plak.
    acah2 syurga lah acik ni.
    anak nak kahwin tak bagi. kang dia zina baru tau

  4. bang jatt

    October 2, 2019 at 12:06 pm

    aduiii dari anak bujang sampai dh dpt menantu pun…x perlu la buat kat status…jgn pulak lepas dpt cucu pun masih update status mcm ni

  5. Anonymous

    October 2, 2019 at 11:49 am

    setujuuuuuu..netizen ni tau kondem je..cuba la buat research sikit

Loading...
To Top