January 24th, 2017

Sebuah video Dato Aliff Syukri menerusi rancangannya #OhAbangKosmetik menyamar sebagai seorang pengemis kini sedang viral di laman sosial. Di dalam video tersebut, kelihatan seorang peniaga kopiah yang bersikap agak “biadap” terhadap Dato Aliff Syukri yang sedang menyamar sebagai seorang pengemis. Memang sekali tengok dari jauh nampak agak sedih juga Dato Aliff Syukri diperlakukan sebegitu oleh peniaga kopiah tersebut.

Seperti yang anda boleh lihat di dalam video di atas, Dato Aliff Syukri turut memberikan komen serta penjelasan terhadap perbuatannya yang menyamar sebagai seorang pengemis. Sedikit sebanyak komen tersebut menampakkan sisi negatif si peniaga kopiah. Enggan diaibkan, si peniaga kopiah menerusi akaun Facebooknya yang bernama Jebat Derhaka telah tampil memberi penjelasan.

jebat derhaka

Komen yang ditulis oleh Jebat Derhat ke Facebook Dato’ Aliff Syukri ini telah pun dipadamkan. Enggan berdiam diri, Jebat Derhaka menulis kembali kenyataan balas balik terhadap jutawan kosmetik tersebut.

jebat derhaka

Hmmmm. Diharap Dato Aliff Syukri dapat bertemu dengan si peniaga kopiah ini untuk menjernihkan suasana. Seperti yang kita sedia tahu, rancangan tv sekarang memang penuh dengan drama. Namun janganlah sampai menjatuhkan maruah orang lain. Tak gitu? Apa pendapat anda?


Comments are closed.

Loading...