Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dah Tak Ambil ‘Followers’ Baru Di IG, Rizalman Hanya Bersuka-Ria Dengan Pengikut Yang Sedia Ada

Rizalman Ibrahim

Pereka fesyen terkenal, Datuk Rizalman Ibrahim memaklumkan bahawa dia kini sudah tidak menerima pengikut baru di akaun Instagram miliknya.

Perkara tersebut dimaklumkan Rizalman menerusi sebuah hantaran Instagram Story untuk tatapan peminat.

Advertisement
Sumber : Google  

Difahamkan, keputusan itu diambil selepas tetapan akaun Instagramnya ditukar kepada privasi baru-baru ini.

Rizalman Ibrahim
ARTIKEL BERKAITAN

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. jomfollow

    June 29, 2021 at 10:21 am

    hahah yg bodo mane la kemaruk sangat nk follow ig dia..haha

    • anonymous

      June 29, 2021 at 11:13 am

      tu la pasal memang bodo follower kena marah dan cerca dan layan follower dia macam babu. masih lagi nak follow

  2. anonymous

    June 28, 2021 at 3:49 pm

    follower semua pun yg kepam je yg bodoh dok follow bapuk perasan ni

  3. Anonymous

    June 28, 2021 at 3:05 pm

    Lol …ada aku kisah…..

    Perasan sendiri …

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top