Written by serenity | January 11th, 2018

Persengketaan antara Ifa Raziah dan Roslan Shah masih belum berakhir. Setelah kedua-dua pihak mengeluarkan beberapa kenyataan menghentam masing-masing, Roslan Shah telah menulis di Instagram bahawa dia meminta maaf kepada Ifa Raziah atas nasihat ibunya yang sedang sakit.

Roslan juga tidak lagi mahu memanjangkan pergaduhan antara mereka berdua, namun melalui satu muat naik di Instagram, Ifa menyatakan enggan menerima permohonan maaf Roslan yang disifatkannya ‘sambil lewa”dan tidak berpadanan dengan tuduhan yang telah dibuat mengenainya. Dalam kapsyen itu, Ifa menulis:

Gambar yang kau post, mengutuk aku. Caption yang kau tulis, minta maaf kat aku? Senang betul hidup kau. Kau dah malukan aku sampai tahap paling hina, lepas tu mintak maaf! Kau dah fitnah aku macam-macam, panggil aku pelacur, anak aku pondan, kau babitkan nama artis-artis lain, nak jatuhkan aku.. Akhirnya kau post dalam IG kau minta maaf ?

Atas nasihat mak kau? Itu yg aku cakap, mak kau yang sakit macam tu pun boleh berfikir, ada belas kasihan dengan orang. Yang kau?

Aku pernah tengok kau buat macam ni jugak kat Hashim @krishashim kawan kita kat Singapore. Kau ingat tak? Kau nak aku cerita? Kau dah aibkan dia, kau kutuk-kutuk dia macam-macam, malukan dia dgn kawan-kawan, lepas tu bila jumpa depan-depan kat Singapore Expo baru-baru ni, kau terus salam dengan dia, kau cakap ‘OK…KITA BERDAMAI’,

Kejadian berlaku depan mata aku, suami aku dan staf aku. Bukannya kau nak minta maaf dengan dia pun, macam tu je kau cakap ‘Kita Berdamai’…senang betul hidup kau!!! Kau ingat Hashim boleh terima kau setakat cakap macam tu?

Kalau kau ikhlas nak minta maaf dengan aku, kau buat secara terbuka. Macam mana kau boleh aibkan aku secara terbuka, macam tu lah kau kena minta maaf! Kau jelaskan balik apa yang sebenarnya. Bukan ini caranya RS!

Maisng-masing mempunyai penyokong tersendiri berkenaan perkara ini, dan setakat ini Roslan masih tidak memberi reaksi kepada kenyataan Ifa.

Ifa dan Roslan Shah dikatakan sudah berkawan baik selama 18 tahun lamanya, dan mula bersengketa akibat perselisihan mengenai perniagaan di sebuah ekspo melibatkan selebriti lain. Diharap satu penyelesaian yang baik boleh dicapai oleh kedua-dua belah pihak mengenai persengketaan mereka. Apa pendapat anda? – beautifulnara.com

 

39 responses to “Dah Malukan Aku Tahap Paling Hina, Lepas Tu Minta Maaf!” – Ifa Raziah

  1. LiLi Lian says:

    ohhhh please nara…berita apa ni ko up? ke sebab depa dua nih harga minyak turun 3cen hr ni??

    0

    16
  2. kakikucinghitam says:

    stop it lah ifa oiiii.
    RS dh mintak maaf so xyah nk kecoh2 lg… yg ko risau sgt si RS tu ckp anak ko pondan dah kenapa? ko ingt Allah makbulkan ke doa yg bukan2 ni… selagi kau didik anak kau betul2… insyaAllah xdenye anak ko jd pondan…
    ape gilooo ko ni

    33

    0
  3. Anonymous says:

    bermaaf-maafan je lah….nabi pun ampunkan umat wey.

    8

    0
  4. nyah desa pondan says:

    roslan ni memang pondan jahat

    2

    8
  5. Anonymous says:

    Ni lagi sekor…orang dh minta maaf dhlah..kau nk apa lagi..nk suruh dia sembah kau macm tuhan??

    8

    0
  6. Anonymous says:

    Rs tk cakp anak kau tu pondan..dia cakap ank kau tu silap2 boleh jadi pondan kalau tk betul2..melalutlah pompan ni..terover.

    11

    0
  7. Anonymous says:

    ifa ni pun sama bodohnya pergi libatkan hisyam dlm cerita kau dgn si roslan nii aduh bebal nye nara stop post gossip murahan mcm ni

    4

    0
  8. kepochi says:

    tak perlu jaja cerita / masalah antara individu kat public. settle lah berdua. korang kan dah besar dah tua…

    5

    0
  9. benci orang hipokrit says:

    Sudah-sudahla tu Ifa Raziah oiii. Orang tu dah mintak maaf secara terbuka, kau tu bukannya maksum sangat sampai taknak maafkan orang. Macam la taktau perangai keji kau tu, hari ni bergaduh maki hamun sakan, esok lusa baik tak hengat!
    Umur tu dah bukan budak-budak lagi, tolong la muhasabah diri jangan jadi kaki gaduh lagi. Dengan semua orang kau nak gaduh!

    6

    0
  10. Anonymous says:

    Artis murah je yg selalu gaduh2 gini…

    6

    0
  11. Anonymous says:

    berdamai je lah..sebelum org boikott produk2 ko.

    6

    0
  12. kak nam says:

    mcm mana x sentap dikk. cik lan buat skrip “bukit pekong”.
    habis semua cerita celah kangkang anak ikan.., kacau laki org.. terkeluor.

    4

    0
  13. Anonymous says:

    dia ni ada peminat2 ke? pelik aku…. :(:(

    3

    0
  14. Jer sygku. says:

    Ifa mesti nangis sbb rs tu kwn baik dia, dia mesti kecik hati tu, tgh marah, rs pun ambik masa sikit.. Terima lah ifa tgh marah tu, cuba ambil hati dia. Ifa pun same kena minta maaf gak.

    0

    0
  15. Anonymous says:

    Belagak siottttttt Ifa ni…..takbur….bertaubatlah.

    3

    0
  16. Anonymous says:

    Tak malu ke tua2 gaduh..haishhh?

    1

    0
  17. Anonymous says:

    ifa ni ratu gaduh…semak la.

    4

    0
  18. eeeeee...choy says:

    loser lah siapa jadi peminat ifa ni. dah layak bersara di madrasah dah. dgn rambur karut muka mcm kena tumbok bengkak2.

    2

    0
  19. Anonymous says:

    ifa ni bila tgk sekali mcm scary witch… tgk dua kali baru perasan itu org rupanyer..

    2

    0
  20. Anonymous says:

    mcm nenek kebayan ifa…

    3

    0
  21. Jntan ke says:

    Yg ade logo anonymous tu smpi 25 kli ko komen..byk btul msa ko komen retis ni.knal sgt ke?

    0

    0
    • lol sgt says:

      Hahaha..ni plg klako..org dh msuk 2018 dh, jgn lah noob sgt..ko phm x mksud anonymous tu pe bnde?? Masuk blog pndai,picit2 tekan2 bg komen, jgn nk sebarkn dakyah2 ko..logik la wei xkn smpai 25x org sme bg komen, kecuali yg popular kt sini cm melati tu ha..xkn google mksud perkataan pn xleh wt.. apepun dlm blog ni sape yg x letak nama, automatik jd anonymous (selari ngn maksud die)..

      0

      0
  22. suzie says:

    Buang je lah semua artis2 yg bermasalah ni..buat malu je budak2 tgk..buat semak industri..kami mahu artis2 yg berwawasan dan yg bermaruah…malu kami tgk perangai artis mcm ni..euwww

    0

    0
  23. Nat says:

    Roslan shah apa la nak jadi dengan kau ni. Haritu bukan main laga lagakan artis lain. Mulut macam pundek ayam. Memang jahat.

    0

    0

Leave a Comment

Optional