January 11th, 2018

Persengketaan antara Ifa Raziah dan Roslan Shah masih belum berakhir. Setelah kedua-dua pihak mengeluarkan beberapa kenyataan menghentam masing-masing, Roslan Shah telah menulis di Instagram bahawa dia meminta maaf kepada Ifa Raziah atas nasihat ibunya yang sedang sakit.

Roslan juga tidak lagi mahu memanjangkan pergaduhan antara mereka berdua, namun melalui satu muat naik di Instagram, Ifa menyatakan enggan menerima permohonan maaf Roslan yang disifatkannya ‘sambil lewa”dan tidak berpadanan dengan tuduhan yang telah dibuat mengenainya. Dalam kapsyen itu, Ifa menulis:

Gambar yang kau post, mengutuk aku. Caption yang kau tulis, minta maaf kat aku? Senang betul hidup kau. Kau dah malukan aku sampai tahap paling hina, lepas tu mintak maaf! Kau dah fitnah aku macam-macam, panggil aku pelacur, anak aku pondan, kau babitkan nama artis-artis lain, nak jatuhkan aku.. Akhirnya kau post dalam IG kau minta maaf ?

Atas nasihat mak kau? Itu yg aku cakap, mak kau yang sakit macam tu pun boleh berfikir, ada belas kasihan dengan orang. Yang kau?

Aku pernah tengok kau buat macam ni jugak kat Hashim @krishashim kawan kita kat Singapore. Kau ingat tak? Kau nak aku cerita? Kau dah aibkan dia, kau kutuk-kutuk dia macam-macam, malukan dia dgn kawan-kawan, lepas tu bila jumpa depan-depan kat Singapore Expo baru-baru ni, kau terus salam dengan dia, kau cakap ‘OK…KITA BERDAMAI’,

Kejadian berlaku depan mata aku, suami aku dan staf aku. Bukannya kau nak minta maaf dengan dia pun, macam tu je kau cakap ‘Kita Berdamai’…senang betul hidup kau!!! Kau ingat Hashim boleh terima kau setakat cakap macam tu?

Kalau kau ikhlas nak minta maaf dengan aku, kau buat secara terbuka. Macam mana kau boleh aibkan aku secara terbuka, macam tu lah kau kena minta maaf! Kau jelaskan balik apa yang sebenarnya. Bukan ini caranya RS!

Maisng-masing mempunyai penyokong tersendiri berkenaan perkara ini, dan setakat ini Roslan masih tidak memberi reaksi kepada kenyataan Ifa.

Ifa dan Roslan Shah dikatakan sudah berkawan baik selama 18 tahun lamanya, dan mula bersengketa akibat perselisihan mengenai perniagaan di sebuah ekspo melibatkan selebriti lain. Diharap satu penyelesaian yang baik boleh dicapai oleh kedua-dua belah pihak mengenai persengketaan mereka. Apa pendapat anda? – beautifulnara.com

 


39 responses to ““Dah Malukan Aku Tahap Paling Hina, Lepas Tu Minta Maaf!” – Ifa Raziah”

  1. Nat says:

    Roslan shah apa la nak jadi dengan kau ni. Haritu bukan main laga lagakan artis lain. Mulut macam pundek ayam. Memang jahat.

  2. suzie says:

    Buang je lah semua artis2 yg bermasalah ni..buat malu je budak2 tgk..buat semak industri..kami mahu artis2 yg berwawasan dan yg bermaruah…malu kami tgk perangai artis mcm ni..euwww

  3. Jntan ke says:

    Yg ade logo anonymous tu smpi 25 kli ko komen..byk btul msa ko komen retis ni.knal sgt ke?

    • lol sgt says:

      Hahaha..ni plg klako..org dh msuk 2018 dh, jgn lah noob sgt..ko phm x mksud anonymous tu pe bnde?? Masuk blog pndai,picit2 tekan2 bg komen, jgn nk sebarkn dakyah2 ko..logik la wei xkn smpai 25x org sme bg komen, kecuali yg popular kt sini cm melati tu ha..xkn google mksud perkataan pn xleh wt.. apepun dlm blog ni sape yg x letak nama, automatik jd anonymous (selari ngn maksud die)..

Loading...