April 16th, 2020

Siapa sahaja yang tak tahu tentang pasangan Risteena Munim dan Isa Khan yang langsung tak segan menayangkan sisi romantik mereka kepada semua orang. Sudah pun mengikat tali pertunangan sejak Oktober lepas, mereka masih lagi dilamun badai cinta.

Pun begitu, disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang berlanjutan sehingga 28 April nanti, mereka sudah pastinya tidak dapat bertemu muka bagi menyahut seruan kerajaan dalam membendung wabak COVID-19 ini.

risteena rindu nak suap isa khan makan

Betul orang kata bahawa usaha adalah tangga kejayaan kerana arahan penjarakan sosial ini tidak menghalang Risteena daripada menghantar makanan kepada tunangannya menerusi perkhidmatan Grab sebelum ini. Punyalah sayang!

Terbaru, mungkin rindu yang dipendam sudah terlampau sarat, pelakon wanita itu akhirnya meluahkan di laman Instagramnya bahawa dia merindukan saat romantik bersama Isa Khan di mana mereka sering menyuap antara satu sama lain ketika menjamu selera.

 

View this post on Instagram

 

Haih! Rindu nak makan-makan lagi. Kalau kena suap lagi la tambah selera makan ? Memang tak risau langsung berat badan naik sebab minum Lovit boleh buat berat badan cepat turun. . Lagi-lagi orang yang ada masalah: •perut buncit •double chin •pipi bulat . @lovit_hq . Just sharing. Goodnight guys!?? p/s: nak cantik, kena tidur awal?

A post shared by Nur Risteena Munim (@nur_risteena) on

Risteena juga menyatakan selera makannya mesti bertambah apabila tunang kesayangan menyuapnya makan. Namun dek halangan PKP, mereka tidak mampu bermanja buat sementara waktu ini.

Alahai manjanya! Nanti lepas dah tamat PKP, mesti selera nak makan naik balik.


8 responses to “Dah Lama Tak Jumpa Isa Khan, Risteena Munim Rindu Nak Makan Bersuap”

  1. Kirana says:

    Kenapa aku rasa mcm nak hantuk kan je kepala 2 ekor ni?

    Korg blum khwn dik..xyah la ko nak mimpi indah sgt

  2. Xtrifor says:

    Dua ekoQ ni mcm dlm dunia ni depa saja yg bercinta… Sdh2la

  3. Anonymous says:

    serabut la aku dua ekor ni.. mcm ko sorg rindu bf/gf.. galok nk makan bersuap.. standard budak wechat betul laa.. ishh tak malu ke? klu aku jd mak bapak ko, aku malu ada anak galok mcm ni.. BN pn tapis la cite sampah mcm ni takpayah nk up.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...