Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dah Lama Tak Jumpa Isa Khan, Risteena Munim Rindu Nak Makan Bersuap

risteena rindu nak suap isa khan makan

Siapa sahaja yang tak tahu tentang pasangan Risteena Munim dan Isa Khan yang langsung tak segan menayangkan sisi romantik mereka kepada semua orang. Sudah pun mengikat tali pertunangan sejak Oktober lepas, mereka masih lagi dilamun badai cinta.

Pun begitu, disebabkan oleh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang berlanjutan sehingga 28 April nanti, mereka sudah pastinya tidak dapat bertemu muka bagi menyahut seruan kerajaan dalam membendung wabak COVID-19 ini.

Advertisement

risteena rindu nak suap isa khan makan

Betul orang kata bahawa usaha adalah tangga kejayaan kerana arahan penjarakan sosial ini tidak menghalang Risteena daripada menghantar makanan kepada tunangannya menerusi perkhidmatan Grab sebelum ini. Punyalah sayang!

Terbaru, mungkin rindu yang dipendam sudah terlampau sarat, pelakon wanita itu akhirnya meluahkan di laman Instagramnya bahawa dia merindukan saat romantik bersama Isa Khan di mana mereka sering menyuap antara satu sama lain ketika menjamu selera.

Advertisement

Risteena juga menyatakan selera makannya mesti bertambah apabila tunang kesayangan menyuapnya makan. Namun dek halangan PKP, mereka tidak mampu bermanja buat sementara waktu ini.

Alahai manjanya! Nanti lepas dah tamat PKP, mesti selera nak makan naik balik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Kirana

    April 18, 2020 at 2:30 pm

    Kenapa aku rasa mcm nak hantuk kan je kepala 2 ekor ni?

    Korg blum khwn dik..xyah la ko nak mimpi indah sgt

  2. Xtrifor

    April 17, 2020 at 8:17 pm

    Dua ekoQ ni mcm dlm dunia ni depa saja yg bercinta… Sdh2la

  3. Anonymous

    April 17, 2020 at 12:55 pm

    serabut la aku dua ekor ni.. mcm ko sorg rindu bf/gf.. galok nk makan bersuap.. standard budak wechat betul laa.. ishh tak malu ke? klu aku jd mak bapak ko, aku malu ada anak galok mcm ni.. BN pn tapis la cite sampah mcm ni takpayah nk up.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top