“Dah Lama Post, Buta Ke?” – Puteri Sarah Dituduh ‘Dan-Dan’ Kongsi Isu Palestin Selepas Gerakan #Blockout2024

Hiburan

“Dah Lama Post, Buta Ke?” – Puteri Sarah Dituduh ‘Dan-Dan’ Kongsi Isu Palestin Selepas Gerakan #Blockout2024

Sedia maklum, ketika ini netizen sedang bersatu hati menyekat akaun selebriti-selebriti yang tersenarai dalam #blockout2024 susulan masih promosi produk pro Israel.

Kongsi hantaran tentang Palestin-Israel

Disebabkan itu, pelakon Puteri Sarah yang berkongsi hantaran kekejaman Israel di Instagram sehari yang lepas dituduh takut diboikot oleh beberapa netizen.

Advertisement

Dapat dilihat di laman Instagram aktres tersebut, dia berkongsikan poster ‘All Eyes On Rafah’ sebagai tanda sokongan untuk saudara Islam di Palestin.

Dituduh takut diboikot

Meninjau di ruangan komen, terdapat beberapa netizen yang menuduh PS ‘dan-dan’ berkongsi kejadian di Palestin kerana tidak mahu menjadi salah satu artis yang diboikot.

 

komen

komen

Tidak mendiamkan diri, PS tampil membidas komen-komen warganet tersebut dengan nada sinis demi pertahankan diri yang dituduh secara tiba-tiba.

komen

komen

Scha
1 month ago

Scha Alyahya Hilang 100,000 Pengikut Di Instagram

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...