“Dah La, U & Ur Sister Sumpah FAKE” – Video Penjelasan Emma Maembong Dipenuhi Kritikan, Netizen Anggap Mahu Selamatkan Diri

Trending

“Dah La, U & Ur Sister Sumpah FAKE” – Video Penjelasan Emma Maembong Dipenuhi Kritikan, Netizen Anggap Mahu Selamatkan Diri

Semalam, pendedahan skandal Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine mengejutkan ramai apabila beberapa nama telah disebut di dalam perbualan penyanyi itu dan Ruhainies.

Antara nama yang dipetik adalah penyanyi rap, Caprice dan adik beradik pelakon Emma dan Chacha Maembong di mana Ruhainies menulis mereka ada menghubunginya untuk bertanya beberapa perkara.

Advertisement

emma

caprice
2 months ago

"Dia Yang Suruh Aliff Kata 'Tak Setuju' Di Mahkamah" - Caprice Didakwa Jadi 'Penasihat' Aliff & Ruhainies

 

Ada bertanya pada Ruhainies

Menyedari namanya menjadi bualan hangat, pelakon Emma Maembong tampil memberi penjelasan selepas namanya disebut di dalam perbualan Ruhainies & Aliff yang ditularkan oleh Sarah Yasmine.

Menerusi Instagram, Emma mengakui ada bertanya kepada Ruhainies tentang beberapa perkara mengenai Bella.

Emma bagaimanapun mengaku dia tidak sepatutnya menjadi penyibuk dan berbuat sedemikian namun menafikan ada mengutuk Bella.

Saya hanya bertanya bukannya mengutuk atau menambah cerita. Silap saya kerana bertanya tetapi tidak bermaksud menyebelahi mana-mana pihak.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by EmmaMaembong (@emma_maembongofficial)

 

Penuh komen sindiran

Video penjelasan Emma bagaimanapun menerima banyak kritikan dan sindiran warganet malah ada yang melabelnya dan Chacha Maembong sebagai adik beradik ‘fake’.

Ada yang menganggap Emma mahu menyelamatkan diri malah ramai turut berkata mahu ‘cancel’ Emma dan Chacha sebagaimana mereka memboikot Ruhainies.

chacha emma

komen

Dalam pada itu, ada yang turut persoal kepada Emma semula tindakannya bertanya tentang Bella kepada Ruhainies yang terang-terangan merupakan orang ketiga di dalam isu ini.

komen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...