Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Berita

Dah Kena Bebel Pun Masih Tak Jalan? Gunakan Trick Mudah Ni Untuk Didik Anak

Masalah anak degil mungkin nampak remeh pada sesetengah orang, namun jika dibiarkan berterusan anak tersebut mungkin akan menjadi besar kepala dan menyebabkan ibu bapa tertekan di kemudian hari.

Tidak tahan dengan masalah anak yang sukar mendengar kata, seorang ibu cuba melembutkan hati anaknya dengan kaedah unik ni. 

Advertisement

Memang mengamit memori betullah, hidangkan minuman kegemaran anak untuk mengambil hati. Korang boleh tengok kisah penuh di SINI.

Apa yang menjadikan air minuman lebih enak?

Mungkin korang tertanya ada apa pada sirap bandung sampai magic sangat anak dia boleh berubah. Rahsianya terletak daripada air minuman yang digunakan.

Korang tau tak, di Malaysia kini hampir setiap rumah mempunyai mesin penulen air, ia bukan sahaja membantu menulenkan air malah menjadinya lebih bersih dan selamat untuk di minum.

Advertisement

Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD teman terbaik ibu di rumah

Bagi ibu yang sibuk bekerja atau suri rumah sepenuh masa, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD  wajib dimiliki di rumah bagi memudahkan urusan seharian anda.

Tidak hanya didatangkan dengan rekaan yang moden tetapi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ turut dilengkapi dengan pelbagai fungsi dengan teknologi terkini.

Bagi yang mempunyai anak kecil yang masih bayi Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD mempunyai 3 laras suhu berbeza yang membantu memudahkan urusan. Lara suhu 40°C sesuai digunakan untuk membuat susu bayi, kalau nak minum kopi atau teh pula korang boleh laraskan kepada suhu yang lebih tinggi sama ada 75°C atau 85°C.

Selain suhu korang juga boleh tetapkan sukatan air yang ingin dituang sama ada 120ml, 500ml atau 1000ml.

Nak laraskan suhu atau sukatan air ni pula, korang hanya perlu tap ke atas atau ke bawah sahaja mengikut pilihan korang. Mudah kan?

Bukan itu saja, muncung air ini juga boleh dilaraskan mengikut kawasan yang korang tetapkan. Nak laras ke kiri, kanan atau tengah? Takde problem pun.

Advertisement

Paling menarik semestinya ia mempunyai auto laras yang dapat mengisi air mengikut sukatan bekas yang korang gunakan. Tak perlu lagi nak lap air yang terpercik atau tumpah sebab korang terleka.

LG PuriCare™ tawar promosi hebat

Amacam korang menarik kan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD LG PuriCare™ ni? Sekarang korang pun boleh memiliki produk ni tau. Kali ni mudah saja, sebab LG PuriCare™ sedang mengadakan promosi paling best abad ini

Mulai 17 April sehingga 31 MEI 2021, Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD menawarkan sewa PERCUMA *7 bulan sewa tau yang bernilai sehingga *RM980.

Menarik kan tawaran ni? So, cepat dapatkan Penulen Air Tanpa Tangki LG PuriCare™ 4-WARD korang sekarang dengan klik pada pautan ini https://bit.ly/3gXKMKS.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top