Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Dah Dengar Kita Menang, Baru Konon Nak Bagi Kerjasama – Aishah Sindir Sinis Jihan Muse?

aishah digelar orang tua sakai

Kontroversi penyanyi lagenda Aishah yang tidak berpuas hati dengan hadiah rantai berlian didakwa palsu tajaan Datuk Seri Vida sebagai hadiah kemenangan dalam sebuah program realiti sudah pun berakhir.

Advertisement

Menerusi akaun Instagram Aishah, dia ada memuat naik perjalanan kisah perjuangannya itu. Tidak dinafikan, bila ditimpa masalah, bukan semua orang yang sudi membantu. Sehinggakan ada juga rakan artis yang mencaci, memaki hamun dan menyatakan rasa tersepit diantara perbalahan yang berlaku.

Namun, setelah dia memenangi kes tersebut, Aishah berkata rakan artis tersebut baru mula menghubunginya dan muncul untuk memberikan kerjasama. Kenyataan Aishah itu menarik perhatian ramai apatah lagi dia turut ‘tag’ nama Jihan Muse.

Advertisement

Ramai juga yang terkejut Jihan juga sebenarnya dikaitkan dalam kontroversi tersebut.  Malah, ada yang merasakan Aishah seakan menyindir sinis Jihan.

Tidak pasti apa sebenarnya yang berlaku antara mereka berdua ini. Mungkin juga cuma andaian netizen semata-mata. Apa-apa pun, kita tunggu respon Jihan nanti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 Comments

  1. Mar

    July 5, 2019 at 7:48 am

    Wah bukan main korang semua ni…mcm la baik sgt. habis mengutuk jihan jongang semua….siap petik anak bagai. Memang la Kita simpati dgn Aishah. Dan Kita gembira dia menang kes ini. Yg salah sudahpun terbukti. Tapi tak perlulah Kita menjatuhkan org lain pulak. Kita pun tak tau mcm mn situasi jihan yg sebenar. Knp dia x tolong. Kak Aishah berani sebut nama jihan sebab jihan x la power sgt. Knp kak Aishah x bagi nama org Astro yg x menolong dia, yg pangkat lebih tinggi Dr jihan yg hanya pengacara biasa. Apa bezanya kak Aishah n jihan? Sama2 nak jaga periuk nasi masing2…takut x dpt job di Astro. Sy bukan nak bela sgt Jihan, tapi sy benci pembuli di alam Maya ni, menaip ikut sedap keyboard ja.

  2. Ally

    July 4, 2019 at 10:30 pm

    Semoga dipermudahkan Kak Aishah. Semoga kebenaran ditegakkan. Semoga kemungkaran ditunjukkan. Semoga Kak aishah yg dianiaya dilindungi Allah & dimurahkan rezeki. Aminnn… harapnya artist2 lain belajar drp Kak Aishah. Never let your principles be bought. Kudos kak Aishah! I hope dlm salah satu syarat persetujuan yg kak aishah letak utk DSV ialah dia tak boleh keluarkan apa2 statement lain yg bersifat memutar belit ttg kes ini. Dia hanya boleh & wajib keluarkan permohonan maaf sahaja. Hehehe. And Astro, I hope all your employees see your company differently now and start leaving or demand change.

  3. Anonymous

    July 4, 2019 at 9:50 pm

    Expose that clown named Jihan!!!

  4. Anonymous

    July 4, 2019 at 9:49 pm

    Siapa lawan, siapa talam @jihanmuse!

    • Anonymous

      July 4, 2019 at 10:49 pm

      Tengok muka Vida mcm rasa nak berak buat mangkuk tandas.

    • Anonymous

      July 4, 2019 at 10:54 pm

      Allah bersama org yng dianiya dan ditindas!

  5. Anonymous

    July 4, 2019 at 9:46 pm

    Ooo kaki bodek rupanye!

Loading...
To Top