“Dah Cuba Elak Tapi..” – Lakon Babak Dukung Scha Elinnea, Hisyam Hamid Digelar ‘Zul Ariffin 2.0’

Hiburan

“Dah Cuba Elak Tapi..” – Lakon Babak Dukung Scha Elinnea, Hisyam Hamid Digelar ‘Zul Ariffin 2.0’

Kerana melakukan babak mendukung pelakon perempuan Scha Elinnea baru-baru ini dalam drama Kerana Aku Isteri Bidaan, pelakon Hisyam Hamid telah menjadi topik bualan orang ramai dan ada yang menyamakan dirinya dengan pelakon sensasi, Zul Ariffin.

Sedar sedang menjadi topik hangat orang ramai berbicara dalam media sosial, Hisyam mengambil langkah untuk tidak mengulas lebih lanjut kerana tidak mahu ada komen yang disalah tafsir oleh netizen.

Advertisement

Video yang ditularkan itu telah mendapat kecaman ramai dan ada yang berkata Hisyam merupakan Zul Ariffin 2.0.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hisyam Hamid (@hisyamhamid7)

Apabila membaca komen-komen seperti itu, pelakon lelaki terbabit mengambil ia sebagai perkara yang positif kerana netizen hanya mahu menegurnya menjadi lebih baik.

Tambahannya lagi, dia turut memberitahu sudah sedaya upaya untuk elak dari perkara seperti itu berlaku, namun kali ini tidak dapat dielak lagi.

Dalam pada dirinya dikecam kerana melakukan aksi ‘panas’ itu, Hisyam turut meluahkan rasa gembira kerana drama lakonannya kali ini mendapat sambutan yang baik daripada penonton dan menganggap ia satu kepuasan kerana penat lelahnya menjalani penggambaran drama terbabit.

Siti Hariesa Perempuan Itu
6 bulan lalu

“Bila Viral Saya Rasa Lawak” - Pelakon Wanita ‘Diangkat’ Zul Ariffin Tak Menyesal Berlakon Aksi ‘Panas’

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...