Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Daftar Anak Sekolah, Isteri Da’i Farhan Terkejut Dipanggil Wanita ‘Aura 19’

isteri da'i farhan

Permulaan tahun baru pastinya setiap ibu bapa sibuk untuk menguruskan hal persekolahan, mendaftar anak-anak mereka ke sekolah. Biasalah, pada hari pertama ini pastinya semua ingin berkongsi momen menghantar anak mereka.

dai farhan

Advertisement

Begitu juga buat pasangan Da’i Farhan dan isteri tercinta, Dr Erin yang turut meluangkan masa untuk sesi pendaftaran tahun baharu 2020.

Menerusi akaun Instagram, Dr Erin sempat berkongsi satu kisah yang agak menarik dimana ada murid memangilnya dengan gelaran ‘Wanita Kaabah, Aura 19′. Memang hebat betul penangan ‘aura’ tersebut, sehingga kini masih lagi menjadi bualan ramai.

isteri da'i farhan aura 19

Terdahulu, kata-kata Farhan yang mengakui dia tiada kekuatan untuk menolak jodohnya dengan wanita calon ke 19 yang juga isterinya sekarang kerana pertemuan cinta di Makkah mencetuskan fenomena. Rata-rata netizen menjadikannya bahan gurauan di media sosial.

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. Anon

    January 5, 2020 at 8:37 am

    Oii nara, boleh tak kau jangan tulis Dr dan Dai kat depan nama depa dua ni? Dr palsu dan gelaran Dai dah tak boleh pakai. Tilong la nara oiiii.

  2. Sakit mata

    January 4, 2020 at 6:55 pm

    Sudah2 la up citer diaorg ni..geli tau x

  3. naaaaaaaa

    January 4, 2020 at 10:53 am

    tiba tiba muka wanita kaabah ni sama plk dgn farhan. HHAHHAHH patutla berjodohan

  4. Mawarberduri

    January 4, 2020 at 6:11 am

    Assalamualaikum, kepada penulis (ye, Bella). Kenapa masih letak gelaran DR dekat wanita ini ye? Sedangkan kita tahu, dia tak ada sijil kelayakan sebagai seorang doctor pun. Adakah gelaran DR ini senang senang je nak bagi dekat sesiapa?

  5. wanita sial ke 19

    January 4, 2020 at 6:11 am

    woiii nara, sudah2 la bg perhatian kt beruk ni, babi la nk highlights dua ekor ni, mcm la artis, nexttttt

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama