July 7th, 2020

Bertindak memuat naik foto memakai gaun seksi sehingga menampakkan bahagian dadanya, pelakon Sharifah Sakinah dihujani caci maki netizen hingga wujud dalam kalangan pengikutnya meminta pelakon tersebut memadam foto berkenaan.sharifah sakinah dada leper

Malah, tindakannya itu mengundang tanda tanya netizen yang mempersoalkan adakah suaminya tidak marah Sakinah tampil berkongsi foto tersebut. Dalam pada itu, posting tersebut juga turut dibanjiri dengan komen lucah serta ada yang berani mengkritik buah dadanya kerana bersaiz kecil.

Bagaimanapun, tidak sekadar mahu berdiam diri, Sakinah dikhabarkan tampil bersuara berkenaan foto itu. Menurutnya, netizen tidak perlu sibuk tentang rumah tangganya. Hal ini kerana, andai netizen tidak suka pada dirinya, beliau tidak memaksa untuk pengikut mengikutinya di laman berkenaan.

sharifah sakinah dada leper

Bercakap mengenai sindiran netizen yang mengkritik buah dadanya yang leper, Sakinah menyatakan tidak baik menghina tubuh badan seseorang, malah turut memberikan kata-kata pedas kepada mereka yang menghina fizikalnya.

“Saya baca sebahagian komen, ada yang cakap dada saya leper. Sebenarnya tidak boleh menghina fizikal orang lain tubuh badan. Tak baik jugakla sebab seksi kan. Tapi sekurang-kurangnya lebih besar dari otak korang.”

Walau bagaimanpun, Sakinah turut mengakui kesilapannya kerana memuat naik gambar yang boleh mengundang perbalahan sedemikian rupa. Malah mengakui dirinya adalah seorang yang sukakan perhatian dan memohon agar semua pihak mendoakan dirinya menjadi seseorang yang lebih baik pada masa akan datang.

sharifah sakinah dada leper

“Lebih bagus dengan hanya meminta maaf sahaja. Pintu taubat masih terbuka dan saya minta semua orang untuk mendoakan saya jadi yang lebih baik.”

Sumber: Gempak 


5 responses to ““Dada Saya Leper Tapi Lebih Besar Dari Otak Korang””

  1. fattyjul says:

    dia yg tnjuk pastu mtk org doakan, hey kinah..ko ni bkn bodo sgt xtau nak bezakan elok ngn x elok..sndr buat dosa buat slh, pastu slh kan org ckp ko bukan2..ko punca org bckp pon ko igt leh kutip pahala free cm tu je ke..

  2. Anonymous says:

    Gilakan perhatian… Ni penyakit… Kesian ayah abg dan suami kau… Habis semua pukal kau heret sumbat dlm neraka hanya sbb dada kau yg leper tu… Pastu kau jd punca fitnah, punca dosa bg org lain berckp pasal kau… Keturunan syed syarifah ni baik2.. Tp kesian kau buruknan dan cemarkan sbb kau gilakan perhatian… Attantion seekers…
    Cuba tguk gambar kau dress coklat tanpa bra tu.. Tu ke yg kau banggakan sgt nk tayang pd org lain.. Skrg ni kau kata natizen punya otak lg kecik dr buah dada kau so termasoklah otak kau jugak sbnrnya malah og kecik dan kadang2 mgkin tk dr otak lsung… Kalau tk heran dgn kata2 natizen aku harap kau heran dgn kata2 Allah lah… Besarkan lah otak tu lebih besar dr buah dada kau tu.. Jgn bodoh sgt

  3. makcikkiah says:

    bodonye kinah ni…

  4. kot kecik says:

    Terlampau banyak sangat melayu yang pervert dan gila seks. Selalu sangat berita gangguan seksual dari mereka ni. Islam atas nama je tapi perangai macam kapir harbi. Jakim dan agensi agama islam, sunyi sepi hal hal rogol, gangguan seksual, kahwin bawah umur, jenayah seksual dll.. tak ada fungsi langsung

  5. kim k says:

    knp ko perlu ckp mcm tu ye kinah. adakah otak manusia ni lbh kcik dri saiz dada ko.. blaja la sains. asas pun tak pe ye kinah..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...