September 18th, 2020

Rasanya semua sedia maklum mengenai pelakon Nonny Nadirah yang sering saja menggunakan aplikasi TikTok serta merakam video dalam mempromosikan produk di ruangan Instagram.

Namun, baru-baru ini dia ada memuat naik sebuah entri panjang lebar di Instagram miliknya yang memberi ‘hint’ bahawa dia ingin berhenti menjadi pelakon sepenuh masa dan hanya ingin mahu menjalani kehidupan sebagai insan biasa.

Dalam pada itu, bekas peserta Akademi Fantasia ini juga meluahkan hasratnya untuk mengajak para peminat di luar sana supaya berubah ke arah kebaikan.

“Cukup-cukuplah aku tarik korang berTikTok dengan aku dulu. Kalau sebelum ini aku boleh tarik korang sama-sama buat dosa, takkan sekarang aku tak boleh nak tarik korang untuk buat kebaikan dan bersama mencari keredhaan Allah..”

Tambahnya lagi, dia kini enggan melihat agama Islam dipermainkan dan diperkotak-katikkan lagi.

Nonny juga meluahkan rasa sebak apabila melihat orang lain sibuk mengejar duniawi seperti ingin menjadi artis dan popular namun dia kini sedang berusaha untuk mengubah dirinya menjadi manusia yang tidak sentiasa di bawah perhatian media.

Dalam entrinya itu Nonny turut memberitahu bahawa dia ingin menjadikan pekerjaannya kini sebagai artis itu sebagai  pekerjaan secara sambilan sahaja.

Sehubungan dengan itu, pelakon filem Malay Regiment ini turut menjemput sesiapa saja di luar sana yang berminat untuk menyertai group Telegram Diskusi Cinta Islam bagi membincangkan topik-topik berkaitan agama dan masalah remaja secara santai.


One response to ““Cukuplah Mempermainkan Agama Islam..” Ingin Mencari Redha Allah, Nonny Nadirah Nak Berhenti Berlakon”

  1. minah jambu say NO to drug says:

    boring..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...