Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Cukuplah Al-Quran Dan Cincin Sahaja – Diana Amir

Alhamdulillah. Sikap Diana Amir sebegini seharusnya dicontohi oleh para wanita yang ingin berkahwin kelak. Bukan ingin memuji lebih-lebih, namun sangat jarang untuk menemui wanita yang hanya mahukan senaskhah Al-Quran dan cincin pernikahan sahaja sebagai barang hantaran perkahwinan. Kagum Abang Nara dengan Diana Amir.

diana amir dan habib

Advertisement

Diana Amir dan tunangnya, Habib bakal menamatkan zaman bujang masing-masing pada hari Jumaat ini. Majlis pernikahan akan dilakukan secara sederhana sahaja. Kata Diana Amir:-

Saya menjemput seramai 250 orang dalam majlis perkahwinan kami…. dalam keadaan yang cukup sederhana. Saya juga tidak mahu meminta lebih kepada bakal suami contohnya, hantaran beg, kasut mahal dan sebagainya. Cukup senaskhah al-Quran dan cincin pernikahan kami

gambar kahwin diana amir

Di kala keadaan ekonomi yang semakin meruncing sekarang ini, langkah Diana Amir yang tidak membebankan bakal suaminya sememangnya satu sikap yang terpuji. Perkahwinan bukan kena berhabis ketika majlis sahaja. Tempoh yang harus ditempuhi selepas pernikahan itu lebih penting. Apa pun, semoga segalanya berjalan lancar buat Diana Amir dan Habib pada hari Jumaat ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top