‘Cukup 4 Bulan Baru Kami Akan Tunjuk Muka Bayi’ – Miera Leyana Dah Sebulan Bersalin

Hiburan

‘Cukup 4 Bulan Baru Kami Akan Tunjuk Muka Bayi’ – Miera Leyana Dah Sebulan Bersalin

Pelakon Miera Leyana memaklumkan dirinya telah selamat melahirkan cahaya mata pertamanya pada 16 Mei yang lalu, beliau turut berkata bukan niatnya untuk merahsiakan berita gembira ini namun dia hanya ingin fokus kepada proses bersalin itu.

9 bulan lalu

Miera Leyana Kongsi Foto Sarat Hamil Di Instagram, Peminat Ramai Teka Jantina Bayi Perempuan

Advertisement

Menurutnya, ini merupakan pengalaman pertama beliau untuk melalui proses bersalin, jadi dia mahu semuanya berjalan dengan lancar tanpa gangguan hal-hal yang tak diingini.

Ini pengalaman kali pertama saya untuk bergelar ibu, jadi saya mahu semuanya berjalan lancar dan tidak diganggu dengan hal-hal lain. Bukannya tak nak berkongsi tentang berita baik ini tetapi kalau boleh biarlah saya melalui momen-momen itu tanpa media sosial. Saya nak fokus..

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MIERA LEYANA (@mieraleyana)

Tambahnya lagi, dia tidak mahu mendedahkan secara terperinci identiti bayi pertamanya itu dan turut menghormati permintaan suaminya yang tidak mahu menunjuk muka anaknya itu sehingga bayi mereka berusia empat bulan.

Cukup 4 bulan baru kami akan tunjuk muka bayi, buat masa sekarang biarlah jadi tanda tanya dahulu.

Miera LeyanaSumber : Instagram Story Miera Leyana  

Katanya dengan teruja, dia berasa sangat gembira dan bersyukur kerana proses melahirkan anak pertama mereka itu berjalan dengan lancar tanpa ada sebarang masalah.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Anonymous

    June 17, 2021 at 9:22 pm

    Siapa lak ni …

  2. Anonymous

    June 17, 2021 at 7:17 pm

    tak perlulah tunjuk. laki sdh ramai anak .
    nak tunjuk pun tidak ada faedah keoada netizen. yg kesian bini yg oertama dan anak2nya tidak diiktiraf kewujudan mereka di nafikan terus. sebab kawin dan sdh main lubang retis anak datuk lagi

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...