January 17th, 2020

Selepas bersalin, wanita memang agak sukar untuk mendapatkan bentuk badan yang cantik dan kurus, namun penampilan isteri Da’i Farhan iaitu Dr Erin tetap jelita persis anak dara meskipun sudah mempunyai lapan orang anak.

rahsia kecantikan isteri da'i farhan

Dr Erin berkata dia berpuas hati dengan berat badannya yang ideal, maintain 48 kilogram dari dahulu sehinggalah sekarang. Tidak lokek berkongsi rahsia penjagaan dirinya, wanita itu berkata dia mengamalkan cuci usus untuk kekal cantikĀ  serta langsing dan tiada masalah untuk makan banyak sekalipun.

Menurutnya, apabila usus bersih ia senang untuk menyerap makanan serta memudahkan proses pembuangan dan berat badan boleh turun dengan banyak.

cuci usus isteri da'i farhan

Wah, lain macam petua yang diamalkan oleh Dr Erin, hasilnya kekal anggun macam anak dara. Patutlah suami terpikat.

 

 


20 responses to “Cuci Usus Rahsia Kejelitaan Isteri Da’i Farhan Meski Anak 8 Orang”

  1. Anonymous says:

    Tak nmpk jelite bunn…mcm makcik2 ada laa..

  2. Anne says:

    Dah dah la tu cerita pasal dia duaorang ni. Semak la. Orang kalau dah jenis kurus, beranak la 20 orang anak pun, makan la banyak mana pun, tetap akan kurus.

  3. milah says:

    kannn..lebih kurang lah..berat saya 55kg tinggi 157 pun org dah kata kurus dah. diorg yg berat 48 kg ni mesti kurus kering.

  4. Sakit mata says:

    Sudah2 la citer dia orang ni..naik muak la..

  5. Anonymous says:

    dont spread this kind of story laa. It is wrong for the body. No such thing as cuci usus laa apa laa. And pleaseee stop call her Dr ! she is not even a doctor!

Loading...