Cuba Ponteng Kerja Beri Alasan Tayar Pancit, Pekerja Kantoi “Send” Gambar Google Kat Bos.

Trending

Cuba Ponteng Kerja Beri Alasan Tayar Pancit, Pekerja Kantoi “Send” Gambar Google Kat Bos.

Inilah realitinya pe’el anak muda sekarang. Nak menipu majikan tak kena gaya. Ingat depa ja pandai Google ka?

Advertisement

Sekali aku Google, nah! Kantoi! Bagi cuti panjang, kaku terus.

Kawan-kawan jangan ikut pe’el tak senonoh macam ni ya. Bos bos ni korang nampak je macam naif, tapi dia ada instinct yang kuat.

Kredit : Shafiq Nasaruddin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...