Written by AbangNara | December 15th, 2013

Ah, sedihnya mendengar apa yang terjadi terhadap Cristina Suzanne. Baru sahaja Abang Nara kongsikan gambar-gambar yang jelas menunjukkan kebahagiaan bersama tunang tercinta, hari ini menerusi BiPop, Cristina mengakui bahawa dirinya sudah pun putus tunang. Mereka berdua telah merancang untuk melangsungkan majlis pernikahan pada 22 Januari 2014.

cristina suzanne putus tunang

Cristina Suzanne enggan berkongsi punca sebenar putusnya pertunangan yang dibina kerana ingin menjaga hati banyak pihak. Kata Cristina:-

Sejujurnya saya tidak mampu memberika jawapan “direct” kerana perlu menjaga hati banyak pihak. Andai saya tersilap cakap, ada pihak yang terasa dan berkecil hati, saya tak mahu menanggung dosa. Sebolehnya saya tidak mahu menghebohkan perkara ini, tapi saya tahu, lambat laun, media mahupun peminat akan tahu juga.

Apa yang pasti, perancangan saya untuk bernikah pada 22 Januari depan tidak akan menjadi kenyataan. Tuhan lebih mengetahui segala-galanya. Ikutkan hati, saya nak perkara peribadi disimpan untuk tatapan diri sendiri saja dan berkongsi cerita perihal kerja semata-mata bersama peminat.

Namun saya perlu akur, kehidupan saya hari ini tidak sama ketika masih bertugas sebagai pramugari dulu. Sebagai figura awam, setiap inci yang saya buat, orang nak tahu. Tapi saya tak boleh mendedahkan segala-galanya kerana banyak hati yang perlu saya jaga bukan hanya perasaan sendiri.

cristina suzanne

Abang Nara respek dengan sikap Cristina Suzanne yang berterus-terang dalam bab ini. Yang perlu dirahsiakan tak apalah dirahsiakan. Namun yang penting, status pertunangan Cristina yang menjadi teka-teki orang ramai sejak kebelakangan ini sudah terjawab. Sekurang-kurangnya tiadalah kedengaran khabar angin yang ditokok tambah selepas pengakuan ini. Kejujuran sebegini memang sukar dicari di kalangan selebriti tempatan. Apa pun, Abang Nara percaya jodoh yang lebih baik menunggu Cristina Suzanne di masa hadapan. Sabarlah atas dugaan ini.

P.S: Kenaikan tol tidak dapat dielak

40 responses to Cristina Suzanne Akui Putus Tunang Dengan Ahli Perniagaan

  1. lava says:

    semua ini poyo

  2. hani says:

    habis madu sepah dibuang.

  3. markonah says:

    touch n go. huntung laaaa lelaki tu.. dah dapat ringan2, terus putus

  4. beast says:

    first!! hahahaha

  5. eheh says:

    punya la bergambar mcm org dah berkahwin . cium sana , cium sini . last2 putus .. betol la tu hani komen ko ~ abis madu sepah di buang .. ngam

  6. markonah says:

    sedap la laki tu.. touch n go

  7. dadu says:

    redza dh kawin laaaaaaaaa

  8. aqsomadina says:

    suka nya dengar berita ni..memang patut pun putus. lelaki tu bukan hensem sangat pun.
    kalau kecewa kat bront pun byk lagi hero2 kat luar sana mcm fahrin ahmad ke ..remy ishak pun ok jugak

  9. mimosa says:

    Tu lah jgn terlebih2 or terover sangat posing mcm laki bini, siap ade gambar dlm bilek lagi. Agaknya lelaki tu dah dpt main, tu yg putus. Ape2 pun Cristina, frankly aku suka kamu berdua putus sebelum ade ikatan sebab nampak lelaki tu mcm bukan org yg baik2..Bersyukurlah….dan aggaplah tak ade jodoh. We need to learn from our mistakes so that we do not risk repeating them. As Mother Teresa said, ” Some people come in your life as blessings, some come in your life as lessons….” Neway, Wish you all the happiness in the world….

  10. minah jambu merah biru says:

    tu laaaaa sape suroh u masok kn gambar2 tuning u kt u punye fb ke tweter ke kan u dh kena tending ngan tunang u …mungkin dia tknk u ekpos muka diaaaaaa…..muka tunang u pulak masok kt blog nara ha lagi la dia geram n marah kn u pasal pengomen2 cakap muka tunang u ni macm bangla kutok2 dia n besar kemungkinan dia marah n teros putus tunang …u ni pon satu tk sabar nk sebarkn muka tunang u tk tau nk simpan dulu ke muka tunang u tu huh ! hati tunang pon nk kena jaga paham ! dh putus baru nk jaga hati semua pehak nk buat happe dh tk guna !!

  11. MAXMORA says:

    hu.ha.hu.ha ..dah agak dah.!! yang rugi sape?? pompuan jugak…

  12. moo says:

    katener….Sejujurnya saya tidak mampu memberika jawapan “direct” kerana perlu menjaga hati banyak pihak. Andai saya tersilap cakap, ada pihak yang terasa dan berkecil hati, saya tak mahu menanggung dosa. Sebolehnya saya tidak mahu menghebohkan perkara ini, tapi saya tahu, lambat laun, media mahupun peminat akan tahu juga.

    CS takot dosa orng kecik hati..bukan takut dosa dia bermesra2 ngan balaks tu! statement yg xagak2 kot

  13. Bedah says:

    RM 2 modal nara buat beli suratkhabar. post dalam ni pastu tunggu orang komen berjemaah.

  14. kaiii says:

    maybe she actually like girl? i know one when i see one

  15. Habis madu.. sepah di buang.. kesah nyerrr…. len kali, jgn nk over sgt bila bergambor.. dh mcm laki bini.. bila x jd.. kan dh malu sndiri… apa2 la… ko bkn popular sgt pn..