Comelnya Telur-Telur Ini, Kesian Pulak Kalau Nak Makan

Trending

Comelnya Telur-Telur Ini, Kesian Pulak Kalau Nak Makan

telur

Kami suka sangat dengan ekspressi kartun kat telur-telur ini. Comel bangat. Kalau betullah telur-telur ini ada ekspressi macam tue, memang kami tak akan makan telur dah.

Advertisement

Lagi gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

telur

telur

Advertisement

telur

telur

telur

telur

telur

telur

telur

telur

telur

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

34 Comments

  1. Charie

    December 20, 2015 at 12:05 am

    Amboi, Berjanji untuk cinatakan awak seamla-lamanya? Bukan sehari dua tp seamlanya? SPM x lepas lagi, dh bercinta bagai. cubalah tgk bangsa lain, sibuk kehulu hilir dgn buku, sibuk mencari universiti dan sibuk mencari bidang2 kerjaya yang dapat menjamin diri dan keluarga, awak dua ekor sibuk bercinta bagai, lepas ni nak kerja apa kalau gagal SPM? Cashier Tesco? Pencuci kereta dgn baju ala2 K-Pop? yg pompuan ni kerja kedai makan sambil menyanyi2 kat dapur? Sedorlah sikit, fikir 10 thn akan dtg punya. Byk sgt perkara korg 2 ekor kena pikiaq utk masa depan. Perjalanan pun jauh lagi dik non oiiiii ..Jgn sebab cinta bodoh korg ni, mak bpk yang menanggung kesusahan dan kesedihan. Pi belajar, pi bergaul dengan org yg bijak pandai, bukannya peminat K-Pop. bergaul dgn cendekiawan dan ulama kalau nak hidup senang tenang di kemudian hari. Kami yang komen2 ni dah pernah lalui cinta monyet mcm korg ni tp xdelah sampai barjanji bagai. ayat CINTA x pernah keluar dari mulut sbb tau perjalanan tu jauh lagi. Ramai lagi calon akan kita jumpa sehingga tiba waktu yg sesuai. Berubahlah adik2. Jgn sampai korg berdua gagal dalam hidup. pnjg lebar aku bebel sbb sedih bila tgk remaja sekolah mcm ni.

  2. Rianna

    January 31, 2011 at 10:19 am

    Suke pic number 5! :O dye dah pecah! hehe

  3. ena luqman

    January 31, 2011 at 8:20 am

    comelllll bangat

Loading...