[Comel] Aksi Si Kucing Yang Suka Menyempit (13 Gambar)

Trending

[Comel] Aksi Si Kucing Yang Suka Menyempit (13 Gambar)

kucing-menyempit

Kucing ni merupakan salah satu haiwan yang manja. Tahap manja dia tu, kalau kita tak layan dia tengah nak ajak main-main tu, memang banyak la kerenah yang dia buat. Tapi kerenah yang si comel ni buat pon tetap la comel. Mungkin apa yang admin cakap ni cuma difahami oleh mereka yang membela kucing.

Advertisement

Ada satu la perangai si kucing comel yang dah lama admin perhatikan. Diorang ni memang suka menyempit-menyempit. Kat bawah ni nak kongsi dengan semua gambar-gambar kucing comel yang suka menyempit dan duduk tempat-tempat sempit. Jom layan..

1. Korang ingat katil ke tu???

This is where I keep my spare cats.

2. Comel tak kalau I pakai kasut ni??

These are mine meow

3. Mesti tak jumpa kalau main sorok-sorok ni

Lucy found a comfortable place to clean her paws

4. Tepi… Tepi… Tempat ni aku dah cop dulu..

5. Cakkk…. Kantoi lak tempat menyorok…

My friends cats just being adorable with each other, just heart warming!

6. Muat-muat lak tempat ni ngan badan aku…

kucing-menyempit-2

7. Kau ingat kau sorang je leh lepak lam kotak?? Ngaummmm…

It works on big cats too

8. Jangan la buang saya yang comel ni..

We removed the cat beds from the house for cleaning. Orange-cat objected. He's made his choice.

9. Ada gaya ahli gimnastik tak??

Spines are for nerds.

10. Ehhh… Apa benda tu???

Why do cats do this?

11. Selalunya ikan yang duduk lam balang ni… Hari ni aku lak nak duduk…

Cats are liquids

12. Aku yang bantal ke bantal ni yang aku??

To understand pillow, you must be one with pillow.

13. Ini lah pencetak 3D baru keluaran HB..

3d printers are amazing!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.