May 16th, 2012

Adakah anda tahu bahawa penyanyi Awi Rafael kini sedang bercinta dengan pelakon Hanez Suraya? Kalau anda tidak tahu, ini Abang Nara nak bagitau. Walaupun kecoh baru-baru ini dikaitkan dengan pertengkaran yang wujud antara Shila Amzah dan Shaarnaz, sebenarnya hati Awi Rafael adalah milik Hanez Suraya.

hanez suraya

Yang penting, Awi Rafael jatuh cinta kepada Hanez Suraya bukan kerana keseksiannya. Untuk makluman, Hanez pernah keluar di dalam majalah Mangga dengan aksi yang agak melampau jugak (carik sendiri kalau nak tengok). Kata Awi Rafael:

Tak ada sebab lain. Dia ada kualiti yang saya inginkan. Bukan sebab seksi, atau sebab lain saya terpikat dengan dia. Ramai juga yang bertanya tentang hubungan cinta kami. Tapi saya selesa cakap hubungan kami profesional. Saya lebih suka istilah “teman tapi mesra”. Perkara ini terlalu baru. Saya terima dia kalau betul dia jodoh saya.

hanez suraya

Kadang-kadang hubungan cinta antara artis sengaja direka untuk menambahkan lagi populariti diri masing-masing. Namun bagi Awi Rafael, cinta mereka berdua bukanlah gimik.

Cinta kami bukan gimik. Saya tak kisah orang nak cakap apa sebab sekarang ini pun mereka bebas nak berkata apa-apa pun tentang saya. Biarlah nanti dah penat, mereka berhenti cakaplah

Abang Nara doakan agar hubungan cinta Awi Rafael dan Hanez Suraya akan berkekalan sehingga ke jinjang pelamin. Sekali tengok memang nampak sama cantik sama padan pasangan ini.


48 responses to “Cinta Saya Dengan Hanez Suraya Bukan Gimik – Awi Rafael”

  1. miss scha says:

    dat girl bese2 je la , tp nmpak mcm tua aje , mybe sbb mekap dye tak lawo sgt , slalunye lawo sbb mekap main peranan . hee.. lg 1 , trstrg , fes tym aku dgr lagu si awi ni , ape tah tajuk dye , pulanglah ke hape tah ,.. membosankan!! kalau dlm kete ade je lagu tuh , mst aku tukar chnel lain. suara dye mmbosankan lah , di tmbah lak br tau ni orgnye .. gigi tu mcm drakula ajeee! eeeeee,,,.. gi balik spore je la wey .

  2. Anonymous says:

    Hanis who? Muka tua

  3. mysara says:

    Siapakah mereka ini? Semak betullah

  4. hazel says:

    friends…nak tau x, si Hanez suraya ni dah ade bf…bf dia plak kwn baik abg aku…
    n kitorg penah lepak same pon…sampy skang pon still couple lg….gedik je lebih..hurmm well,
    klaw betul pon dia n awi bcinta,kita doakan dia bahagia je laa…jgn buat prangai playgirlz dia tu lg dh laa….

  5. kipas susah mati neelofa says:

    pompuan murahan cmni die nk?? pakaian xde maruah..elokla tu..awi ni pn mst prangai burok..hahahahaha

Loading...