Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Cinta Janna Nick Dan Sufian Suhaimi Sudah Mula Berputik?

Ketika isu putus tunang Sufian Suhaimi sudah mula reda, timbul pula gosip hangat mengatakan cinta antara Sufian dan aktres jelita Janna Nick sudah mula berputik. Betul ke ni?

Advertisement

Semuanya gara-gara komen romantis kedua-dua selebriti tersebut di akaun Instagram Sheila Rusly ketika penerbit itu mengusik Sufian dengan kapsyen “Bunga bukan sekuntum.Terkejut @sufiansuhaimi_ bila sis cakap “cubalah petik bunga ditaman sis” Yang mana satu ek?”.

Mengakui ada peminat yang mahu mereka benar-benar bercinta, Janna bagaimanapun memberitahu ayat “sweet” itu hanyalah sekadar gurauan.

Sebenarnya saya dah kenal Sufian sejak dua tahun lalu dan ayat romantik itu hanyalah gurauan, bukan betul-betul pun. Memandangkan nama Sufian sedang hangat diperkatakan mengenai isu peribadi (putus tunang), jadi orang mula kaitkan dengan komen saya itu. Saya hanya menulis tajuk lagu terbarunya berjudul Di Matamu, lagu tu pun sekarang tengah trending. Jadi jangan salah faham, kami gurau-gurau sahaja.

Buat peminat tegar Janna, pasti mereka faham dan mengetahui beliau seorang yang suka bergurau dan menyakat rakan-rakan artis dan teman rapat.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

15 Comments

  1. bawang berbulu

    April 2, 2018 at 2:22 pm

    jgn nak bercinta je pian..kata nak smbg belajar..
    g belajar dulu..tunjukkan kt bulu tu tanpa dia pun ko bole bjaya..
    biar dia berbulu je nanti..

  2. nok gebuzzz

    April 2, 2018 at 12:34 pm

    macam xd cite lain…nara…euwww!!

  3. haihh

    April 2, 2018 at 12:04 pm

    nara tak nak up ke bideo fiza sabjahan rancangan WHI TB3 pakai baju sendat menonjolkan tetek..haihhhhh klo nara tengok pasti suke…

  4. minah jambu say NO to drugs

    April 2, 2018 at 11:56 am

    ok pe janna ngan sfian…sfian ni baik orang nye n janna pon orang nye very hepening n sometime kelakar jadi serasi di situ..semoga menjadi yeeeee….lov janna….helo sis ketok ramadan ! kalau ada yg mat single jangan segan2 kenal kan ngan minah jambu ok..lov u sisssssss eemmuah !!

  5. melati

    April 2, 2018 at 11:53 am

    asyik dgr cepat jer dpt Jodoh……!!!! Neelofa & adik nya Rani Kulop pun tak nk..???? sian pun ader??? saya rasa Mereka ni kawin dgn Kambing Hitam kot…wakakakakaa

    • minah jambu say NO to drugs

      April 2, 2018 at 1:17 pm

      hahahahaha kau ni melati ada ada saje nak menyakat huhu …

    • kona

      April 3, 2018 at 7:55 am

      ok la, pian ni pandai.. janna ni pun budak pandai..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama