Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Cincin Serupa Di Jari, Zizan Dan Juliana Evans Nafi Bercinta

Teringat Abang Nara zaman muda-muda dulu. Ramai kawan Abang Nara yang bercinta memberikan hadiah cincin kepada awek-awek mereka. Kata mereka, itu cincin couple. Tanda si gadis sudah kena chop. Namun bagi Zizan dan Juliana Evans, walaupun sudah memakai cincin serupa, mereka sekadar kawan baik sahaja.

cincin juliana evans zizan

Advertisement

Menurut Zizan, cincin tersebut adalah pemberian Juliana Evans kepada dirinya. Adakah ini bermakna Juliana Evans sudah chop Zizan? Hehehe. Itu satu gurauan sahaja. Daripada apa yang diberitahu kepada media, Zizan mengakui Juliana Evans sekadar kawan rapat yang sekepala dengannya.

cincin juliana evans zizan
Abang Nara respek dengan Zizan. Abang Nara yakin kalau anda berada di tempat Zizan, sudah pasti anda dah canang satu dunia Juliana Evans itu awek anda. Iyerlah, Juliana Evans kan cun melecun. Kalau tak chop awal-awal mahu kena rembat dengan orang lain. Mungkin Zizan dan Juliana Evans masih hanya mahu berkawan terlebih dahulu sebelum memasuki fasa percintaan.

cincin juliana evans zizan
Apa pun Abang Nara doakan agar perhubungan Zizan dan Jue akan menjadi lebih daripada kawan satu hari nanti. Bukan apa, kedua-duanya nampak sama cantik sama padan. Memang sesuai sangat kalau bercinta. Tak gitu? Kredit gambar kepada BuahMulut.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

70 Comments

  1. ieqah arety

    October 15, 2012 at 8:54 am

    abg zizan mmg ensem,kak evens plak comel,ptih,tpi klau abg zizan ……….

  2. affiq_lol

    August 30, 2012 at 9:38 pm

    tah la… aku rase ju minat kat zizan… tapi zizan angap macam kawan jew… dari apew yg aq bace n tgok dorang di temuramah melodi…

  3. na

    August 20, 2012 at 11:56 pm

    betol tu.bukan setakat zizan.tp buat semua kaum adam.kalau boleh cari la yg bertudung.tp bukan yg bertudung ikut trend tp bertudung kerana tuntutan agama.sebab lepas kawen segala dosa phala si isteri adalah tanggungjwb anda.dosa kita sendiri pun xterjawab.semoga masing2 mendapat jodoh yg terbaik.harap zizan pun bertemu jodoh dgn wanita yg bertudung.Amin,,,

  4. baby

    August 16, 2012 at 1:12 pm

    ju cantik memang tak sesuai dgn zizan but as fren oklah, sbb zizan sesuai dgn gadis sweet yg bertudung ok jangan terasa dan marah ye

  5. Intan

    June 30, 2012 at 4:38 pm

    x sesuai la . crila org yg alim cket . sbnrnyerr ad lagy prmpuan yg lbeh baek dr dye . rmy prmpuan lagy yg mnnti kau d luar cne zizan .

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top