“Cikgu S*ndal” – Kakak Dedah Wanita Bergelar Isteri Anak Lima ‘Kantoi’ Jalin Hubungan Dengan Anak Murid Usia 17 Tahun

Kehidupan

“Cikgu S*ndal” – Kakak Dedah Wanita Bergelar Isteri Anak Lima ‘Kantoi’ Jalin Hubungan Dengan Anak Murid Usia 17 Tahun

Tular di media sosial sejak malam semalam mengenai pendedahan seorang individu mengenai kisah cinta adik lelakinya yang berusia 17 tahun bersama-sama dengan gurunya sendiri.

Guru bergelar isteri anak 5 jalin hubungan dengan anak murid

Pendedahan itu dibuat individu itu di aplikasi X gara-gara guru wanita berkenaan sudah tidak ‘makan saman’ dan kes tersebut juga boleh diibaratkan ‘suka sama suka’.

Advertisement

Malah, guru wanita itu juga dikatakan masih bersuami dan mempunyai lima orang anak.

Maklum individu itu yang juga kakak kepada pelajar lelaki berkenaan, keluarga mereka sudah menentang dan membuat laporan kepada pihak berwajib namun ianya seperti perbuatan yang sia sia sahaja.

csSumber : X  
CSSumber : X  

cs

cs 4

Dedah si kakak lagi, guru itu juga sanggup mengambil adiknya untuk keluar meluangkan masa bersama dan mendekatinya meskipun sudah dipindahkan sekolah gara-gara kes tersebut.

Dia juga turut mendedahkan perbualan antara guru berkenaan dengan adiknya yang sepertinya tidak wajar memandangkan status guru berkenaan masih isteri orang dan bergelar ibu pula.

CS5

Namun begitu, si kakak mengakui kesalahan adiknya yang turut ‘melayan’ kehendak guru wanita itu dan berharap ada tindakan sewajarnya diambil setelah ia menjadi tular di media sosial.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

ahli pilitik
3 months ago

Anak Saudara Usia Setahun Maut Dilanggar Alphard Milik Anak Ahli Politik Selangor, Lelaki Mohon Bukti 'Dashcam' Saksi, Bimbang Tiada Pembelaan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...