Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Cik B Rasa Rendah Diri”- Dato’ Vida Buka Mulut Isu Kecaman Gambar Anaknya Jadi ‘Cover’ Majalah

dato' vida buka mulut apabila gambar cik b dikecam netizen

Walaupun selalunya Cik B lebih gemarkan gaya ringkas dan santai, tetapi dia cuba membawa kelainan dengan tampil bergaya dengan solekan tebal sebagai model untuk kulit muka majalah Remaja edisi terbaru ini.

Rata-rata netizen juga telah memuji penampilan anak perempuan Dato’ Seri Vida itu yang keluar daripada zon selesanya. Namun begitu, ada sahaja mulut sumbang dan tidak sensitif yang telah mengata rupa Cik B untuk penggambaran itu.

Advertisement

cik b dikutuk netizen kerana solekan tebal

cik b dikutuk netizen kenakan solekan tebal

Selepas menerima kritikan melampau, Dato’ Seri Vida telah tampil dan menceritakan bahawa anaknya kini berasa rendah diri dan tidak bersemangat selepas foto tersebut dipersendakan ramai orang.

 

Advertisement

Kecaman, cacian dan makian yang dilemparkan kepada Cik B.

Ramai yang mengata Cik B, buatkan Cik B rasa rendah diri, tak semangat, suka menyendiri dan buat hal sendiri.

Rintihan itu telah dikongsikan oleh Dato’ Seri Vida di laman Instagramnya. Ibu mana yang tak sedih apabila anaknya dicaci dan dihina kan?

Sumber: Instagram

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Anonymous

    October 16, 2019 at 9:32 am

    got money hasil jual sampah.. smua sampah msuk dlm perut.. mana la x membadak

  2. Anonymous

    October 16, 2019 at 9:21 am

    go goo goo cikB important thing is ur got money cikB…wlpun aq tak suka promo2 ur mom but aq suka cikB still style budak2.tak mcm anak2 artis y tua dari age

  3. korok

    October 16, 2019 at 9:19 am

    vida oi jgn salahkan netizen…mmg org akan persoal bab ko jual produk putih tp anak ko x putih…pastu ko push anak ko sdgkan bdk tu rilex je aku tgk…yg lebih2 ko dpt malu anak ko..kesian bdk tu jd mangsa mak yg lapar glamer

  4. Anonymous

    October 16, 2019 at 9:15 am

    apa la mak ko suap ko ni.. smua makanan masuk..dh mcm anak queen h ratu landannnn porom

  5. Dia

    October 16, 2019 at 8:43 am

    to manusia yg bernama Gampang yg komen kat atas dlm nee.. hina nyee perangai kamu. aku tgk comel jew cik B nee, biasa lee budak2 lg kan mmg tu lee gaya dia… aku lg tak berkenan kat budak2 sekolah rendah & menengah yg duk bermakeup segala tuu.. tgk rupa lebih tua dia usia diorang… apa lah yg cik B dah buat sampai korang benci sgt kat dia, yg pasti cik B lebih kaya dr yg duk kutuk2 dia tu yg buat ramai org jeles kat cik B..

Loading...
To Top