October 15th, 2019

Walaupun selalunya Cik B lebih gemarkan gaya ringkas dan santai, tetapi dia cuba membawa kelainan dengan tampil bergaya dengan solekan tebal sebagai model untuk kulit muka majalah Remaja edisi terbaru ini.

Rata-rata netizen juga telah memuji penampilan anak perempuan Dato’ Seri Vida itu yang keluar daripada zon selesanya. Namun begitu, ada sahaja mulut sumbang dan tidak sensitif yang telah mengata rupa Cik B untuk penggambaran itu.

cik b dikutuk netizen kerana solekan tebal

cik b dikutuk netizen kenakan solekan tebal

Selepas menerima kritikan melampau, Dato’ Seri Vida telah tampil dan menceritakan bahawa anaknya kini berasa rendah diri dan tidak bersemangat selepas foto tersebut dipersendakan ramai orang.

 

 

View this post on Instagram

 

KECAMAN..CACIAN..MAKIAN.. Yang Dilemparkan kepada Cik B @cikb_havoc66 .. . Ramai yang Mengata cikB.. Buatkan CikB rasa rendahh diri.. Tak semangat.. Suka sendiri.. Buat hal sendiri.. . Nak jual kosmetik orang kutuk.. Orang persoalkan Warna kulit CikB.. Tak putih pun.. . Cik B tahu kekurangan dia.. Cuba buat something different.. . Jual @cikb_hq_salted_egg_salmon & @cikb_bobalova . . Makanan Salmon skin salted egg PERTAMA DI MALAYSIA.. . SALMON CRUMBSO dengan Mozarella Cheese & Boba Lova .. . TQ TU @majalahremaja. . ISU OKTOBER to December . Percaya dgn Ciikkk B .

A post shared by Dato’ Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Kecaman, cacian dan makian yang dilemparkan kepada Cik B.

Ramai yang mengata Cik B, buatkan Cik B rasa rendah diri, tak semangat, suka menyendiri dan buat hal sendiri.

Rintihan itu telah dikongsikan oleh Dato’ Seri Vida di laman Instagramnya. Ibu mana yang tak sedih apabila anaknya dicaci dan dihina kan?

Sumber: Instagram


18 responses to ““Cik B Rasa Rendah Diri”- Dato’ Vida Buka Mulut Isu Kecaman Gambar Anaknya Jadi ‘Cover’ Majalah”

  1. anonymous says:

    baby rhino

  2. minah jambu say NO to drugs says:

    jangan macm tu cik b lagi orang kecam lagi kite usaha untok cantek u jangan rendah2 diri ke pe ..u nak kena usaha kuruskn badan u sampai ramping peduli ape orang nak kate kulit itam ke puteh ke kelabu ke u usaha dan usaha n jngan putus asa tunjokan cik b boleh jngan malas2 kalau nak cantek ..semangat n semangat ok cik boleh !! be strong cik b ..biar dorang kutok kecam cik b pasal orang2 yg kutok ni pon macm cik b gemok malas nak usaha kurus kan badan so cik b jangan jadi macm dorang ok teruskn berusaha tunjok kan pada orang2 yg gemok yg mengutok cik b..peace..

  3. wekkkkkkk says:

    aku percaya, nnti umur 20an..akan cantik lagi. ADA WANG SEMUA BOLEH BERES. DIA ANAK BERTUAH.

Loading...