Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Chef Wan Tidak Tutup Fanpage Facebooknya, Yay!

Beberapa hari lepas, Datuk Redzuawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Chef Wan mengatakan dia akan menutup fanpage Facebooknya kerana banyak kontroversi yang timbul, terutamanya berkenaan Maharaja Lawak Mega, di mana Chef Wan ialah salah seorang juri tetapnya. Namun beberapa jam lepas, Chef Wan menulis status yang dia tidak jadi untuk menutup fanpage kerana sokongan peminat-peminat:

Advertisement

Antara kontroversi yang timbul sebelum ini ialah kritikan Chef Wan terhadap majlis resepsi Norman-Memey-Rafflesia, ‘perang status’ yang diisytiharkan oleh Adlin Aman Ramli dan yang terbaru kritikan balas Afdlin Shauki yang tidak berpuas hati dengan kritikan Chef Wan.

Apa pun, kita semua ingat saja yang Chef ialah seorang yang banyak berjasa memperkenalkan nama Malaysia ke luar negara, dan mempunyai pengalaman luas dan pengalaman sosial dengan segenap lapisan masyarakat termasuk masyarakat antarabangsa. Masih banyak pengalaman dan pandangannya yang boleh dikongsi dan boleh dijadikan pedoman.

Semoga Chef Wan dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki untuk terus berkongsi pengetahuan dan pengalaman dengan rakyat Malaysia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. peanut

    January 4, 2012 at 1:44 am

    atleast dia bwk nama negara keluar negara…berjaya mengharumkan nama negara….yg lain tu ade kerrr???huhuhuh…kalau nak ckp tgk diri sendiri dulu ye…mulut je lebihh tp pencapaian takde ape pon….;P

  2. lalala

    January 3, 2012 at 5:05 pm

    padan muke adlin..mmg padanla kena camtu..mulut laser ya amat…satu lagi artis yang laser mcm ogy ahmad daud pun same..siap nak saman lagi…uii dunia..org laser mmg x tahan kena kritik…bile kena tang hidung sendiri barula rase langit tu tinggi ke rendah….

  3. effie

    January 3, 2012 at 10:33 am

    aku mmg sokong chef wan dr awal lagi..

    org dh biasa mengkritik mcm adlin tu mmg tak boleh biasakan diri dikritik,.

  4. WIFI

    January 3, 2012 at 10:32 am

    eeee kurang ajo
    x suka x suka
    Chef Wan
    dia kata org boleh
    bila org kata dia balik
    meroyan x tentu hala
    padan muka ko chef wan
    bukan semua org suka
    ada suka ko
    ada yg x suka ko
    chef wan oooo

  5. Q

    January 3, 2012 at 9:44 am

    love chef wan…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama