Chef Fikree Didakwa Curang, Kantoi Memadu Asmara Dengan Isteri Orang?

Hiburan

Chef Fikree Didakwa Curang, Kantoi Memadu Asmara Dengan Isteri Orang?

Kes curang nampaknya semakin menjad sejak akhir-akhir ini, terbaru chef selebriti dan hos program TV, Fikree Aznan didakwa bermain kayu tiga bersama seorang wanita berstatus isteri orang.

Advertisement

Pendedahan itu dibuat oleh isterinya sendiri, Sharifah Zuriehan yang sedih dengan kecurangan suaminya itu.

Fikree dan skandalnya itu  ‘kantoi’ tinggal serumah dan memadu asmara di bulan Ramadhan yang mulia.

Menurut Zuriehan, dia telah memanggil pihak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) untuk menangkap suaminya dan wanita itu tetapi tindakannya gagal kerana wanita itu licik dan berjaya keluar dari rumah melalui pintu belakang.

Zuriehan juga berkata, ini bukan kali pertama Fikree berlaku curang, sebelum ini chef itu pernah berbalas mesej berbaur lucah dengan seorang pengacara TV9.

Walaupun pendedahan ini sudah menjadi bualan hangat, Fikree ketika dihubungi pihak media bagaimanapun enggan mengulas lebih lanjut mengenai isu ini kerana ingin menjaga aib mereka suami isteri.  Namun, dia meluahkan rasa teriklan dengan tindakan isterinya itu.

Sumber Berita : Harian Metro

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

31 Comments

  1. unknown

    May 29, 2019 at 11:35 am

    Allahu kenapa makin banyak spesis macam ni.. sedihnya.. semoga Allah lindungi & pelihara suami kita

  2. Bob Barli

    May 29, 2019 at 11:24 am

    Bila cuba tutup aib, dia lagi sakan menyondol. Bila kecoh satu Malaysia, nitizen boikot, rasakan la langit tinggi ke rendah. Hang rasa syurga bini hang bawah tapak kaki hang, senang2 hang nk pijak kepala? Pi mampoih la weyy…

  3. Nay

    May 29, 2019 at 11:24 am

    Patutla I cukup tk berkenan tengok dia nie kt tv…rasa nk tutup tv bila nmpak dia..bertobatla bang,dunia ni kejap je…kesian la kt ank bini tu

  4. Derrr

    May 29, 2019 at 11:20 am

    Pengacara pompan tv9 yg maner satu yerrrr nak le tau jugokk

  5. meh

    May 29, 2019 at 11:15 am

    sape pengacara tv9 tu?
    share le sikit ngn we ollssss pls

    • Anonymous

      May 29, 2019 at 1:38 pm

      Masrenny masri nama pengacara tv9 tu

    • Anonymous

      May 29, 2019 at 2:16 pm

      Ic….patut ler

    • Farhan Azizan

      May 29, 2019 at 7:35 pm

      PAKAI TUDUNG KAN?

    • Anonymous

      May 29, 2019 at 7:51 pm

      Pkai tudung, siap upload vid bertadarus lg kat ig tp disebalik tabir ig, nauzubillah….

Loading...