Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Tetap Bergaya Walaupun Ke Stadium, Pakai Kasut Tumit Tinggi Dan Beg Tangan Berjenama

Hadir untuk memberikan sokongan kepada pasukan Harimau Malaya dimana adik iparnya Zaquan Adha turut beraksi pada perlawanan Malaysia menentang Thailand bagi piala AFF Suzuki baru-baru ini, gaya pelakon Rozita Che Wan ke stadium mendapat perhatian ramai.

Advertisement

Biasanya kalau ke stadium pasti ramai yang akan memakai jersi, tetapi Che Ta tetap bergaya sakan lengkap dengan persalinan kuning hitam, kasut boot bertumit tinggi, beg tangan berjenama dan tentu sekali bulu mata palsu yang sememangnya menjadi ‘trademark’ beliau.

Che Ta memang seorang yang berani dalam bergaya tidak kira dimana sahaja beliau berada. Selalunya penampilan beliau sangat unik dan sentiasa menjadi ikon inspirasi fesyen buat wanita-wanita diluar sana.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. Duh

    December 4, 2018 at 9:50 am

    Bior le che ta pakai heels tu. tho out of place. Sikit lagi bila kian tua dah Tak boleh pakai heels lagi kut dah mula sakit lutut Klu pakai heels juga nanti kaki terpele’ot

  2. dalita

    December 4, 2018 at 9:42 am

    cikta ni kalau gi overseas pun penampilan berat…org pakai light2 je kalau travel melainkan winter org pakaila baju sejuk bagai…

  3. pelik aku

    December 4, 2018 at 7:51 am

    gigih weiiii nk bagi nampak muda!!!!

  4. Smartbird

    December 4, 2018 at 3:12 am

    Fashion Victim of the year,

  5. Faraj

    December 4, 2018 at 2:59 am

    Ingat kerajaan dh tukar ok lah rakyat Malaysia..tapi addr lg yg Gila mcm Che Ta ni…tk bertempat penampilan tu..pastu tua bangka plak gelebeh sana sini…mcmaner lh laki dia mengawan , pejam mata kot..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top