Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Nafi Komen Betina Di Instagram Isteri Aqasha Ditujukan Buat Rita Rudaini

Kes isteri Aqasha iaitu Baizura yang mendedahkan seorang artis wanita popular membuatkan rumah tangganya bergolak mendapat perhatian termasuk aktres Rozita Che Wan ataupun mesra dengan panggilan Che Ta.

Advertisement

Menerusi ruangan komen di Instagram Baizura, Che Ta ada menggunakan istilah “betina” merujuk kepada wanita yang didakwa sebagai punca masalah rumah tangga Baizura dan Aqasha. Dek kerana komen itu, Che Ta dikecam netizen. Menerusi beberapa spekulasi, nama Rita Rudaini didakwa sebagai wanita yang dimaksudkan sebagai orang ketiga antara Baizura dan Aqasha.

Oleh itu, ramai yang tertanya adakah Che Ta sebenarnya sengaja menujukan komen tersebut kepada Rita. Adakah mereka berdua juga sebenarnya berbalah?

Sejujurnya, saya tidak tahu siapa sebenarnya orang yang dimaksudkan. Saya tak tahu langsung hujung pangkal cerita. Saya juga tidak mengenali siapa Baizura. Sebagai wanita, saya rasa tersentuh membaca luahan hati Baizura serta memahami perasaannya sebagai isteri dan ibu. Saya memahami perasaan wanita lain yang suaminya digoda.

Ingin saya jelaskan yang saya tak tahu secara terperinci apa yang sedang berlaku. Siapa yang terlibat dalam hal ini pun saya tak tahu pada mulanya kerana saya memberikan komen secara general menerusi sudut pandang seorang wanita. Saya sendiri tiada isu dengan Rita. Saya tak pernah jumpa dengan Rita dan tak pernah berlakon dengan Rita. Saya tiada sebab mahu mengata atau mahu menujukan komen itu kepada Rita kerana saya sendiri tak tahu siapa yang dimaksudkan.

Advertisement

Che Ta akui beliau sudah serik untuk meninggalkan sebarang komen sebelum membaca serta meneliti cerita yang sebenar.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top