March 22nd, 2017

Siapa yang tidak kenal dengan si comel Aaisyah Dhia Rana, terbaru anak perempuan pasangan Rozita Che Wan dan Zain Saidin ini bakal muncul dengan program realiti beliau sendiri iaitu Little Princess Aaisyah.

Terlibat dengan pelbagai juga tawaran dalam bidang seni sebelum ini, mula ada pihak yang mendakwa Che Ta sengaja menggunakan populariti Aaisyah untuk mengaut keuntungan. Betul ke?

Mungkin sudah terbiasa dengan kritikan orang, Che Ta nampaknya tidak mudah melatah dengan dakwaan tersebut dan menjelaskan setiap pendapatan yang diterima oleh Aaisyah disimpan untuk masa depannya.

Kalau bayaran sesuatu program itu berbaloi, kenapa saya perlu tolak? Lagipun, duit itu dia (Aaisyah) yang punya. Saya tidak pernah ambil satu sen pun.

Tapi saya rasa tidak salah kalau dia buat duit sendiri sekarang. Semua demi masa depan dia sendiri. Orang hanya tahu mengutuk sahaja.

Kata orang rezeki jangan ditolak bukan? Selagi ada peluang, apa salahnya untuk Che Ta melakukan sesuatu yang dapat menjamin masa depan Aaisyah juga sebenarnya.

Sumber Berita : Utusan Online


Comments are closed.

Loading...