March 19th, 2019

Fesyen yang digayakan oleh pelakon Rozita Che Wan sering kali menjadi buah mulut ramai. Terbaru, penampilan beliau ketika hadir ke majlis ulang tahun pertama Siti Aafiyah dikritik netizen.

Mereka mempersoalkan mengapa pula Che Ta harus memakai cermin mata hitam yang saiznya agak besar dalam sebuah majlis yang diadakan di dalam hotel, bukannya kawasa terbuka. Ada pula yang mengatakan, adakah beliau sengaja ingin meraih publsiti murahan?

Tidak hanya berdiam diri, Che Ta tampil mempertahankan dirinya dan menjelaskan beliau terpaksa memakai cermin mata hitam kerana sakit mata.

Sebenarnya, sudah beberapa hari saya sakit mata. Namun, disebabkan sudah berjanji dengan pihak pengurusan Siti selain menghormati jemputan, saya penuhi juga. Saya memang berbesar hati hendak memeriahkan majlis.

Cuma, sebelum pergi, saya memikirkan bagaimana mahu memenuhi jemputan dengan mata yang sakit. Hinggalah teman baik saya menyarankan memakai cermin mata gelap. Saya tahu, mungkin ada yang rasa janggal saya bergaya begitu. Tidak mengapa, apa yang penting, Allah tahu niat saya.

Cuba kalau ada artis lain melaram dengan memakai cermin mata gelap di acara anugerah pada sebelah malam,  ada tak yang cakap itu dan ini?.

Biasalah, sebagai selebriti memanglah apa sahaja yang dilakukan menjadi perhatian ramai dan menerima pelbagai kritikan. Bersabarlah je lah Che Ta.

Sumber Berita : BH ONLINE

44 responses to “Che Ta Dikritik Terlalu ‘Over’ Pakai Cermin Mata Hitam Besar Di Majlis Hari Jadi Siti Aafiyah”

  1. Mami Malatops says:

    Kalau dah tau sakit mata tak perlu la pegi majlis tu. Lagi pun majlis tu ramai kanak2 takut berjangkit. Boleh aje bgtau pihak pengurusan tak dapt hadir sebab sakit mata. Dorang pun paham kot.

  2. Anonymous says:

    suka hati dia la nak cermin mata lagu mana pon… alahai yang tukang komen ponn , orang lain serba macam serba tak kena…u tu dah geranti masuk syurga ke?

    • anon says:

      bila pulak org komen tentang syurga dan neraka??
      orang komen pasal dia pakai spek mata besar tak kena dgn tempat
      kalau sakit mata tak yah lah atend
      kan boleh berjangkit
      lain kali kalau nak baca eja satu satu ..muahakakakakakaka

    • Turban bertasbih digital ... says:

      Ramai budak budak kat situ …. Alalhai kokdiang betul la … Berjangkit kang …sakit mata tu berjangkit ….

      Dah tua tua tu masih bodoh …

      Dah dpt driver baru ka ????

    • Anonymous says:

      Klau budk2 skit mta..nenek nilh puncanya.

    • unknown says:

      stupid comment

    • Anonymous says:

      Stupid gaya x sesuai tmpt

    • Anonymous says:

      Klau dah bodoh dri dulu..bodohlah smpai nk mmpus.

  3. Che Ta says:

    Dah tak larat dah …lebih baik aku suk dalam hutan

  4. dia pakai cermin mata tu alasan sbb mata sakit..bistu dlm keaadan mata sakit bulu mata still pakai juga x ..sekadar bertanya ye

  5. Anonymous says:

    Penah ke x hover ppuan ni…Cuba ckp skit.hahahaha