Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Dikritik Gunakan Aaisyah Dhia Rana Untuk Promosi Produk Putihkan Kulit

Menggunakan anaknya Aaisyah Dhia Rana untuk mempromosikan produk pemutihan kulit miliknya di Instagram, pelakon Rozita Che Wan dikritik oleh netizen.

Advertisement

Umum mengetahui, sejak beberapa hari lalu isu mengenai kanak-kanak dan bayi menggunakan suplemen untuk kelihatan kulit agak hangat diperkatakan dan apa yang dimuat naik oleh Che Ta ini semestinya mendapat perhatian ramai.

Dalam nada sinis, netizen berkata mengapa Che Ta tidak mengambil model “mat salleh” untuk benar-benar mengatakan produknya itu “ajaib” dan mampu membuatkan kulit pengguna gebu dan putih.

Mungkin juga Che Ta tidak bermaksud apa-apa dan sekadar menggunakan Aaisyah untuk perumpamaan untuk kulit yang putih sahaja.  Apa-apa pun, dalam promosi pastikan modelnya itu kena dengan produknya. Apa komen anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 Comments

  1. Kak Mah Kebabom

    February 8, 2018 at 7:53 am

    Bagos..nmpknye ramai yg cerdek..akal panjang dan bijak…tik tertipu dgn iklan cheta yg menipu ni…warna kulit asli yg Allah swt bagi dh elok dah..yg penting jaga kulit kita bg sehat walafiat

  2. Pikio pikio

    February 8, 2018 at 7:27 am

    Apa lagi retis sendu suam suam nk buat? Job dah kian kurang tapi kna cari duit nk maintain lifestyle glamor. Nk gi cuti oberseas. Nk bli mekap. Nk botox. Nk operate pipi, Tu semua perlu $$. Tenguklah retis senior sorang sorang buat realiti show pasal anak. Ada yg masuk iklan produk. Its all for the money honey!!!

  3. Anonymous

    February 8, 2018 at 1:18 am

    agak tk faham kenapa ada yg nak putihkan kulit…kalau kulit gelap sekalipun tp nmpak bersih lawa jugak oii…kdg2 tkt juga tgk yg terlebih putih ni

  4. neelofalovezularifin

    February 7, 2018 at 11:46 pm

    LAIN KALI JGN DOK BACK UP TOK GURU TIPU AZIZAN OSMAN ,NEK TA OIII.. OTAK BODOH MCM LEMBU ko nie. BERGURU DR PALSU, BILA ORG TEGUR AYAT BIMBO KO bukan Dr yg ubat org takde sumbangan!!!!! duhhhh. akai hang letak kepala lutut kot,,,,,, nek ta..!!!!!!sudah sudahlah dok selpie tepi jalan BAJU SEDONDON anak beranak..!!!!!!TIRU MACAM MARION COUNTER. SELPIE DLM HOTEL MAHAL baru kayo bukan tepi jalan acah buat lagu pakai kot ayam belanda bulu ko tu, Nekta.. chowwww !

  5. Anonymous

    February 7, 2018 at 9:09 pm

    Bila anak lelaki yg dua orang tu dah putih gebu…. baru lah saya akan beli… :)

Loading...
To Top