Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Dikritik Gunakan Aaisyah Dhia Rana Untuk Promosi Produk Putihkan Kulit

Menggunakan anaknya Aaisyah Dhia Rana untuk mempromosikan produk pemutihan kulit miliknya di Instagram, pelakon Rozita Che Wan dikritik oleh netizen.

Advertisement

Umum mengetahui, sejak beberapa hari lalu isu mengenai kanak-kanak dan bayi menggunakan suplemen untuk kelihatan kulit agak hangat diperkatakan dan apa yang dimuat naik oleh Che Ta ini semestinya mendapat perhatian ramai.

Dalam nada sinis, netizen berkata mengapa Che Ta tidak mengambil model “mat salleh” untuk benar-benar mengatakan produknya itu “ajaib” dan mampu membuatkan kulit pengguna gebu dan putih.

Mungkin juga Che Ta tidak bermaksud apa-apa dan sekadar menggunakan Aaisyah untuk perumpamaan untuk kulit yang putih sahaja.  Apa-apa pun, dalam promosi pastikan modelnya itu kena dengan produknya. Apa komen anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

53 Comments

  1. Anonymous

    February 7, 2018 at 8:42 pm

    seller2 ni ade jer yg jual tp sendiri tak makan.. mcm dato vida jual KuPutih tp tak bagi anak pompuan dia mkn pon hitam semcm ok jer hidup… cari yg seller2 yg jual & makan ape dia jual baru leh caya…

  2. Sumandak

    February 7, 2018 at 7:52 pm

    Cuba bagi abg nara try CnG n lotion Che ta.. hahahahaha… Sorry nara.. kulit nko memang x cun.. kalau boleh gebu, aku pun beli ooo..

  3. Che ta kodiang

    February 7, 2018 at 7:26 pm

    Tgk gambor tu kulit muka che ta putih gebu feloles…dia pakai krim apa ya??

  4. Kick buttowski

    February 7, 2018 at 7:02 pm

    Sorry. I really benci org yg bangga dgn kulit putih esp nk tayang anak tu putih sgt. Apa salah kulit gelap? Siapa ckp asal putih je lawa. Org yg pikir mcmtu dah sah2 shallow stupid plus narrow minded. Kesian la kat org2 yg kulit gelap. Itu qadar Allah. Apa psal nk hina. Mat salleh semua nk jd gelap, melayu sibuk nk putih. Comei sgt ke anak kamu tu. Jgn besar riak sudah. Allah nk ambik kulit putih tu anytime je. Tau ke penyakit ain or evil eye. Tu la org melayu suka sgt compare mengata oh menantu dia hitam la, menantu aku putih, laki aku putih la, laki dia gelap mcm malam etc semua nk compare pastu hina. Belajar jgn dok hina org esok anak dpt laki negro baru tau. Nak sapu krim juga ke nk bg putih..

  5. Anonymous

    February 7, 2018 at 5:20 pm

    abis? yang neelofak jual supplemen untuk bayi pasal nak putih?x ko up nara ?haiish pelek betul ko nara..jangan che ta je ko up..si lopak kena up gak ye..supplement utk putihkan bayi?? hahaahah kelakar…bagi dulu kat anak sedar ko dulu try tgok,,berkesan atau tak,,

Loading...
To Top