February 7th, 2018

Menggunakan anaknya Aaisyah Dhia Rana untuk mempromosikan produk pemutihan kulit miliknya di Instagram, pelakon Rozita Che Wan dikritik oleh netizen.

Umum mengetahui, sejak beberapa hari lalu isu mengenai kanak-kanak dan bayi menggunakan suplemen untuk kelihatan kulit agak hangat diperkatakan dan apa yang dimuat naik oleh Che Ta ini semestinya mendapat perhatian ramai.

Dalam nada sinis, netizen berkata mengapa Che Ta tidak mengambil model “mat salleh” untuk benar-benar mengatakan produknya itu “ajaib” dan mampu membuatkan kulit pengguna gebu dan putih.

Mungkin juga Che Ta tidak bermaksud apa-apa dan sekadar menggunakan Aaisyah untuk perumpamaan untuk kulit yang putih sahaja.  Apa-apa pun, dalam promosi pastikan modelnya itu kena dengan produknya. Apa komen anda?


53 responses to “Che Ta Dikritik Gunakan Aaisyah Dhia Rana Untuk Promosi Produk Putihkan Kulit”

  1. annone says:

    Amenda yg nk diputihkan sgt .klu dah cantik cam beyonce or alicia keys, x payahla nk berputih2, x perlu pun. Klu x cun cam jihan, perlu la kot putihkan ckit, kasi bg ada rupa ckit. Tp klu anak x cun atau putih, dah sah org tau , bkn lawa pun ibu bapa dia asalnya..

  2. Anonymous says:

    Aku masih menunggu DSV promote kuputeh guna Cikbee jadi modelnya.

  3. cumicumiker says:

    Che Ta patutnya pikir camne nak memutihkan 2 org anak laki dia tu. Bukannya letak Aaisyah jd model. Sah2 la bapak dia mix org putih. Kalau dia berjaya memutihkan Ammar n Aniq tu jd seputih Aaisyah konpem laris!

Loading...