Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Dedah Bawa Chef Peribadi Ketika Bercuti Ke Luar Negara

Pernah memberitahu beliau mempunyai jurugambar rasmi setiap kali pergi bercuti, kali ini pelakon Rozita Che Wan mendedahkan beliau turut mempunyai seorang tukang masak peribadi. Wah, memang eksklusif betul ye.

Advertisement

Ingin menikmati masakan Melayu yang enak selain mahukan makanan yang halal di negara orang, ia adalah salah satu tujuan Che Ta membawa chef peribadinya itu ketika bercuti.

Saya tekak Melayu. Jadi, memang kena makan nasi setiap hari. Apabila bawa cef ia memudahkan saya dan keluarga menikmati makanan yang diinginkan. Selalunya di luar negara nak cari nasi susah apatah lagi makanan Melayu.

Apabila bawa chef tak bermakna saya bawa sekali bahan untuk memasak. Sebaliknya, chef saya akan ke pasaraya berdekatan untuk mencari bahan keperluan memasak.

Setakat ini hidangan disediakan menepati cita rasa saya dan keluarga. Lagi pun, dia senang bekerjasama. Dalam masa sama dia sudah arif dengan cita rasa dan makanan kegemaran saya.

Kata Che Ta, beliau sudah menggunakan perkhidmatan chef berkenaan selama empa tahun lamanya. Bukan ingin menunjuk, beliau percaya apa yang dilakukan itu juga membuka pintu rezeki untuk orang lain.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 Comments

  1. Anonymous

    October 12, 2018 at 8:18 am

    BAWAK CHEF??? KE BAWAK BIBIK?? PROPA LA KO NIE NEK TA?..BUKAN CHEF MICHELIN KAN? ckp la bawak bibik !!!!!!MASAK MAKANAN MALAYSIA LA KONON .. NAPE TAK UP GAMBAR CHEF???? NAK TENGOKLAH GRAD UNIVERSITY MANE MANE??? SIJIL BETUL OR TIPU..OPSSSS ..NANTI KANTOI MACAM CIKGU HANG TU KAN NEK TA …CIKGU DR PENIPU AZIZAN !!! JGN NAK PROPA SANGATLAH… POYO TAHAP DEWA ..TULAH BELAJAR KELASS marketing dgn AZIZAN O ..HABIS DI AJAR JADI penipu..

  2. viro

    October 12, 2018 at 2:33 am

    If anak lelaki u perlukan pelancap peribadi, gtaw I eh.. I leh jadi.

  3. MJH

    October 11, 2018 at 7:40 pm

    In the last picture, kenapalaa pakaikan aisyah tu baju macam tu, Astaghfirullah…

    At least pakaikan laa dia baju lain kat dalam. Rasa macam too inappropriate. Adoilaaa

  4. Sis

    October 11, 2018 at 5:58 pm

    Che Ta ni kaya bisnes apa yea?

    • Anonymous

      October 11, 2018 at 11:35 pm

      Jual bulu

    • Anonymous

      October 12, 2018 at 9:00 am

      bulu mata palsu

  5. BAWANG

    October 11, 2018 at 4:39 pm

    i pun bawak chef kalau ke luar negara, chef brahim’s . kadang2 i bawak chef pak naser. alhamdulillah chef ni semua mmg pandai masak !

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top