March 7th, 2019

Menerusi laman Facebook, seorang lelaki yang merupakan bekas pemandu kepada Rozita Che Wan yang baru dua bulan bekerja dengan selebriti popular itu mendakwa gajinya tidak dibayar seperti yang dijanjikan.

Individu tersebut memberitahu beliau terpaksa membuat luahan itu secara umum kerana sehingga kini isu berkenaan gajinya itu masih belum dapat diselesaikan dan timbul pelbagai salah faham. Lelaki ini turut menyertakan beberapa bukti perbualan bersama pembantu peribadi Che Ta berkenaan permohonan pembayaran gajinya itu.

Perkara itu menjadi viral di laman sosial sehingga ada netizen mengecam Che Ta mampu untuk hidup mewah tetapi enggan membayar gaji lelaki tersebut.

Bagaimanapun, Che Ta menerusi Insta Stories di Instagram tampil menyelar kenyataan bekas pemandunya itu dan mendedahkan sikap bekas pemandunya itu yang bermasalah serta membuat kerja sambil lewa.

Apa-apa pun, kami harap isu yang timbul antara mereka berdua ini dapat diselesaikan dengan baik. Kadang-kadang bila muat naik kenyataan di media sosial ia hanya memburukkan keadaan, cubalah untuk bertemu secara peribadi.


99 responses to “Che Ta Berang Bekas Pemandu Dakwa Gaji Tidak Dibayar”

  1. vera says:

    Halo, Tuan / Nyonya

    Dapatkan pinjaman finansial yang nyaman dan andal ini dari penyedia langsung.
    Kontrak yang jelas dan dapat dimengerti, kondisi operasi yang jelas.
    Dalam 48 jam setelah persetujuan aplikasi Anda.
    Jika pinjaman disetujui, dana akan segera dibayarkan.
    Saya menjamin Anda kesepakatan yang adil dan profesional.

    Suku bunga saya adalah 3%.

    Anda dapat membayar dari 2.000 hingga 5.000.000 euro.

    Waktu pembayaran: 1 hingga 30 tahun.

    E-mail: [email protected]

    WhatSapp +8028410402

Loading...