December 24th, 2014

Waaa~~ Syoknya Aaisyah Dhia Rana dah dapat jejakkan kaki ke kota London. Murah rezeki. Abang Nara yang dah hidup 31 tahun pun sekadar melihat bandar hebat itu menerusi gambar-gambar sahaja. Pasti ia satu pengalaman baru buat Che Ta sebab kali ini berjalan-jalan membawa anak kecil. Pergerakan pasti akan lebih terbatas tetapi rasa seronok itu pasti lain macam berbanding dulu.

che ta di london

Berdasarkan pengalaman Abang Nara, masa bayi kecil macam ini masih mudah lagi nak bawa jalan-jalan. Kalau dah besar dan pandai berjalan/berlari, itu yang susah. Kalau usia Aaisyah Dhia Rana ini, guna stroller je tolak. Ragam pun tak banyak. Sekadar menangis nak minta susu je.

che ta di london

Apa pun Abang Nara tengok Aaisyah Dhia Rana makin comel. Kulit makin putih. Tembam pun dah tembam sikit. Geram sangat-sangat. Jangan lupa pakaibaju tebal-tebal di kota London ye Aaisyah. Cuaca mesti tengah sejuk sekarang. Semoga sihat sentiasa di sana. Lagi beberapa gambar si comel ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

che ta di london P.S: Wow. Cantik-cantiknya koleksi tudung daripada Bidadary.my ini. Rambang mata Abang Nara melihaatnya. Sukar nak buat pilihan sebab harga pun berbaloi. Cuma RM59 sahaja. Kualiti memang dijamin terbaiklah. Rasanya Abang Nara nak beli 2,3 helai nak buat suprise kat wife. Korang pun cubalah tengok mana yang berkenan di www.bidadary.my.


che ta di london
che ta di london
che ta di london
che ta di london
che ta di london
che ta di london


Comments are closed.

Loading...