Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Che Ta Bakal Lancarkan Produk Suplemen Kanak-Kanak?

Produk makanan tambahan buat bayi dan kanak-kanak sebelum ini mencetuskan pelbagai kontroversi dan perdebatan di kalangan netizen.

Advertisement

Malah, pakar perubatan juga tidak setuju jika mana-mana pihak mempromosikan produk tersebut dengan testimoni yang tidak begitu sahih semata-mata untuk menarik perhatian pengguna.

Walaupun isu tersebut sedikit pun tidak menghalang Rozita Che Wan mengumumkan anak perempuannya, Aaisyah Dhia Rana mempunyai produk suplemen sendiri.

Apa yang penting produk yang beliau bakal lancarkan itu tidak mengandungi bahan berbahaya dan selamat untuk kanak-kanak.

Bagi saya tidak salah untuk Aaisyah muncul dengan produk makanan tambahan untuk dirinya dan kanak-kanak seusia dengannya. Produk makanan tambahan ini bukan untuk orang dewasa tetapi untuk golongan kanak-kanak.

Advertisement

Apa yang penting, saya juga tahu apa bahan-bahan yang terkandung dalam produk terbabit. Pada masa sama, pihak kami juga mendapat nasihat dari doktor pakar untuk memastikan produk itu selamat untuk kanak-kanak.

Che Ta tidak kisah jika produk keluarannya itu  akan mendapat reaksi negatif ataupun kecaman daripada netizen. Apa komen anda?

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. melati

    March 20, 2018 at 10:35 am

    Che Ta oiiii….lantak ko lah, janji ko tk bercakap dgn Kucing sorang2 mcm Neelofa…..wakakaakakaka

  2. Ronbin

    March 20, 2018 at 10:32 am

    2 artis yg gune kaw2 anak cr rezki..che ta n awal..bezanye che ta bjln bwk anak..awal.bjln tggal anak ngn maid..tp 2 2 pn poyo..

  3. Che ti

    March 20, 2018 at 8:11 am

    Che tahun ni beranak untuk jadikan anak dia tu sumber duit dia..teruk betul mak macam nih

  4. ibu

    March 20, 2018 at 8:04 am

    Dulu mak saya bagi Haliborange. Produk ni top dulu. Yang lahir tahun 90an ke atas tak pernah dengar kot.

  5. Nur sajadah

    March 20, 2018 at 6:42 am

    Saya harap che ta janganlah makeup mcm ni lagi especially kat mata……menunjukkan dan nampak mcm nenek dan cucu. Tak payah makeuplah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama