“Ceria Seperti Selalu..” – Siti Elizad Kembali Positif Setelah Tiga Hari Tanpa Telefon

Hiburan

“Ceria Seperti Selalu..” – Siti Elizad Kembali Positif Setelah Tiga Hari Tanpa Telefon

Setelah tiga hari mendiamkan diri atas isu dihina mandul, pelakon Siti Elizad akhirnya kembali semula dengan keadaan yang lebih positif dan gembira.

Siti Elizad
5 bulan lalu

Jejak Pengguna Facebook Zain Rashdan, Siti Elizad Ambil Tindakan Undang-Undang

Advertisement

Elizad atau nama sebenarnya, Siti Elizad Mohamad Sharifuddin, mengakui bahawa bukan mudah untuk dirinya melupakan atas apa yang telah berlaku keatas dia dan suami, serta mengucapkan terima kasih atas doa dari orang ramai.

Selepas tiga hari tanpa telefon, saya kembali dengan kehidupan yang positif. Ceria seperti selalu. Terima kasih kepada anda semua atas sokongan dan doa.

Sesuatu yang bukan mudah untuk maafkan dan melupakan.

Menurut pelakon tersebut, perkara yang terjadi memberi kesan yang besar buat dirinya apabila dituduh mandul hanya kerana usahanya untuk mendapatkan zuriat belum termakbul.

Advertisement
Siti ElizadSumber : Instagram Siti Elizad  

 

Sedia maklum, pelakon drama Jalan Sesat Ke Syurga itu telah menjalani rawatan kesuburan persenyawaan in-intro (IVF) pada November tahun lalu namun masih belum dikurniakan rezeki mempunyai cahaya mata.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Junaidi Syarif

    June 29, 2021 at 7:11 pm

    BE STRONG..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...