“Cepatnya ‘Move On’..” – Baru Beberapa Bulan Bercerai, Fizi Ali Dah Jumpa Yang Baru?

Hiburan

“Cepatnya ‘Move On’..” – Baru Beberapa Bulan Bercerai, Fizi Ali Dah Jumpa Yang Baru?

Baru-baru ini tular di aplikasi TikTok, video memaparkan penyampai radio, Fizi Ali bersama seorang wanita telah dikecam netizen.

Advertisement

Fizi atau nama sebenarnya Mohd Hafizudin Alimudin, sebelumnya dilihat meninggalkan komen di video milik wanita itu yang menyatakan harapan bapanya untuk meminta dia bekerja selepas menamatkan pelajaran dan tidak terburu-buru untuk berkahwin.

Menerusi video dimuat naik oleh wanita yang dikenali sebagai Shahida itu, Fizi kemudiannya dilihat seperti kecewa apabila wanita itu tidak mahu mencari teman lelaki.

fizi

Aduh tak nak laki pulakkk.

Video yang turut memaparkan gambar mereka bersama itu telah meraih 1.1M tontonan, 33.1K tanda suka dan 1.7K komen di laman TikTok.

Kalau dengan awak, mesti ayah saya setuju. Ayah saya kata okay.

@cyidashahida

Reply to @fiziali ayah saya kata oke ? #fyp #foryou #ditaja #esekeli

? 1000tahun lamanya by tulus – finn emosi

Omg, ayah kata okay. Tuan badan macam mana?

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen meluahkan rasa kecewa dengan tindakan Fizi yang seolah-olah terlalu cepat mencari pengganti apabila baru sahaja beberapa bulan bercerai dengan pelakon, Syakilla Khoriri.

“Aku ingt lagi kisah cinta dia dgn syakila.. siap dia cakap susah nak tackle syakila tu. Bila dah dapat.. hmm pastu easy betul jumpa baru,” tulis seorang netizen.

“Baru berapa bulan dah jumpa yg baru, cepat nya laki move on,” tulis seorang pengguna TikTok.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Fizi Ali
11 bulan lalu

"Dia Wanita Istimewa.." - Fizi Ali Perjelas Siapa Pemilik Suara Perempuan Ketika Bersama Anak

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...