Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Catriona Ross Terkilan Sering Didakwa Sudah Bercerai

Pelakon berdarah kacukan Catriona Ross meluahkan rasa kecewa dan terkilan apabila rumah tangga yang dibina bersama suami tercinta, Shaharudin Mokhtar yang masih lagi bahagia sudah beberapa kali dihimpit dengan gosip bahawa ia sudah musnah dengan perceraian.

Advertisement

Catriona tidak menolak kemungkinan ada pihak sengaja mencetuskan spekulasi kerana kurang senang melihat kebahagiaan beliau dan suami selama ini.

Saya tidak tahu dari mana pihak terbabit dapat cerita kami sudah bercerai? Saya tidak cepat melatah dengan gosip sedemikian kerana ia tidak benar dan kami lebih mengetahui apa yang berlaku dalam rumah tangga.

Saya dan suami baru kembali dari bercuti bersama sama di Hong Kong pada penghujung Februari lalu. Kalau kami ada masalah rumah tangga takkanlah kami akan bercuti bersama ke luar negara? Ia seperti percutian bulan madu sekali gus mengeratkan lagi ikatan rumah tangga sedia ada.

Buat Catriona, beliau tidak gemar mempamerkan kemesraannya bersama suami dengan umum. Biarlah rasa manja, mesra dan romantik itu menjadi momen indah serta rahsia antara mereka berdua sahaja.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

18 Comments

  1. Haru

    April 20, 2018 at 1:43 pm

    Siapa dia ni ????

    • Wekkkkkkk

      April 20, 2018 at 2:46 pm

      Catriana ross lh…belakon dlm awek budu

    • Haru

      April 20, 2018 at 3:45 pm

      Kompen tak pernah dengar or tengok …tetiba masuk gossip yg tak bernas. …

  2. narapondan

    April 20, 2018 at 1:14 pm

    hmmmmmmmmmmm cerai ajaerlah….dok nyanyi lagu tu jer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ni semua no stori create stori.hmmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. Anonymous

    April 20, 2018 at 10:18 am

    NARA tak dapat permission nak show cite shilaamzah nikah… terpaksa lah letak gossip murahan ni hahahahha

  4. Anonymous

    April 20, 2018 at 9:58 am

    BYK SGT BLOG NARA NI AMEK KISAH ARTIS KELANTAN..

    • Anonymous

      April 20, 2018 at 10:15 am

      jap lagi tukar tajuk ‘kelantan beautifulnara’

    • Hajjah Nepolah Zouk

      April 20, 2018 at 1:36 pm

      Kelantan Neelonara .

    • syhh....

      April 20, 2018 at 4:51 pm

      ungrateful…

    • kesiannya....

      April 20, 2018 at 2:18 pm

      tak suka jangan baca…jangan komen dan sibuk kat sini….pegi la kat blog gossip lain…ini tidak…hari2 menempel kat sini jugak…kesian ko…

    • Anonymous

      April 20, 2018 at 4:17 pm

      psycho dah ko ni…. g terjun klcc

    • doktor gila

      April 20, 2018 at 4:50 pm

      yes…psiko detected…you are…

  5. Wekkkkkkk

    April 20, 2018 at 9:40 am

    Itulh dia manusia suka buat andaian tersendiri.
    Klau pegi mana2 tanpa suami isteri ..kata dh cerailh..apalh.
    Padahl isteri atau suamipun ada masa mahu bersndirian. Atau kerja ke yg x dpt di elakkn.
    Samalh mcm sedara aku itu hri kt kpg..aku balik kpg drive sendiri dgn anak (biasanyer selalu gn laki). Siap kepoh tnya..hai mana laki ko.
    Aku ckp..bkn senang ada lesen sendiri ni, klau suami x dpt ikut, aku bawalh car tu.
    Fhm ke x dia…lantaklh.

    • farahdib

      April 20, 2018 at 10:11 am

      cerai la cepat2 supaya nara bole buat cite2 untuk tatapan netizen yang suka gosip laknat

    • Anonymous

      April 20, 2018 at 11:22 am

      Aku rs ko lagi laknat doakan org cerai.

    • Yaya

      April 20, 2018 at 1:12 pm

      Nara, mana cerita shila amzah nikah? Kau psl retis sendu ntah hape2 cepat je kau up ek. Ke ko dah ban shila?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama