September 7th, 2018

Perkahwinan pelakon Datin Paduka Eina Azman dengan Dato Paduka Kaiser Gurmeet Singh dikurniakan dengan pasangan kembar lain jantina, Karl Kareef dan Arianna Aubrey. Pasangan itu baru-baru ini menyambut ulang tahun keempat perkahwinan di Santorini, Greece dalam satu percutian.

Gambar-gambar dari percutian itu telah dimuat naik ke Instagram oleh Eina. Salah satu dari gambar yang dimuat naik ialah gambar selfie solonya. Namun begitu, seorang pengguna Instagram menegur Eina, ‘mana Ebby Yus’ dan memberikan komen seolah-olah Eina seorang mata duitan.

Namun begitu, komen itu dibidas oleh Eina yang menganggap pengguna Instagram itu busuk hati.

Penulis agak hairan juga mengapa pengguna Instagram itu membuat komen sebegitu. Mereka sudah bertahun berkahwin dan ada anak kembar.

Lain orang lain citarasa, malah Eina juga pernah menyatakan bahawa suaminya kacak di matanya. Doakan yang baik-baik saja sudah, ya tak? – beautifulnara.com

Sumber: Dylawok


82 responses to ““Buta Ke?”, Eina Azman Bengang Pengikut Samakan Suaminya Dengan Ebby Yus”

  1. NINA KARENA says:

    ebby yus tu manis la..hensem la jgk….bukak mulut dah lawak….

  2. Anonymous says:

    BUKAN SOAL RUPA SUAMI EINA OR DUIT DY..
    TAPI SOAL ADAB..KNAPE MCM CARI PASAL KAT EINA CKAP CMTU?
    TAK PASAL2 RELATEKAN DGN EBBY PLK..KESIAN EBBY YUS..ADUDUDUU

  3. Anonymous says:

    kesian ebby yus…nape yg ko nak melenting sgt eina azman…buruk nau ke ebby yus tu? mentang2 la ebby yus tu tak sekaye laki ko… tak baik hina org tau…laki ko tu sebaik byk duit, klu tak, ko pandang pun tdk…klu sebut ebby yus ko dah meroyan, agak2 ko klu laki ko tak de duit nak ke ko kat die…cube fikir2 kan…

  4. anis says:

    Apa yg anda komen seperti menghina dan buruk2, akan dihitung di akhirat. Berhati-hatilah bila berkata2…

  5. Anna says:

    Jgnla menghina org mcm Tu…janji dya X kacau org da…dya post nk tgk tgkla xyah kecam..Cian terpalit nama ebby yus Tu..da rezeki dya kawen org kaya..biarla…manatau rezeki Kita pun Sama…??

Loading...