Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bung Nikah Zizie Ezette Tak Mintak Izin Isteri, Masuk Kes Mahkamah

kes mahkamah bung mokhtar zizie ezette

Ish-ish. Tengok kat parlimen abang Bung kita nie punyalah garang macam harimau. Rupa-rupanya hari tue masa nak kahwin dengan Zizie Ezette tak mintak kebenaran bini first. Mungkin terlupa kot. Almaklumlah syok sangat nak berbinikan Zizie yang putih gebu.

Advertisement

Kes nie dah masuk jadi kes mahkamah. Dua adik dan abang kepada Zizie Ezette dituduh bersubahat dalam meneruskan poligami tanpa izin nie. Tak apalah. Yang penting nikah cara Islam. Kasi halal dulu. Bab-bab poligami nie kalau leh setel luar mahkamah lagi bagus.

Semoga kes nie tak berpanjangan. Kalau kena bayar denda tue bayar jerlah. Duit Abang Bung kan bersepah banyak.

P.S: Bila korang kahwin, jgn lupa korang kena kahwin dgn mak bapak dia sekali ye

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top