Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Bung Moktar Seorang Lelaki Bertanggungjawab – Zizie Ezette

Meskipun mempunyai jadual yang sibuk sebagai ahli politik, Datuk Seri Bung Moktar tidak pernah mengabaikan tanggugjawab beliau sebagai seorang suami dan bapa.

Advertisement

Demi menyenangkan kehidupan isteri tercinta,Zizie Ezette untuk menjaga serta menguruskan tiga orang cahaya mata mereka,  Bung ada mengupah beberapa pengasuh.

Walaupun DSBM (Bung) sibuk, tetapi (dia) tidak pernah melupakan tanggungjawabnya dan memudahkan kerja saya dengan mengupah pengasuh bayi. Saya tidaklah hebat tanpa mereka.

Bukan mudah untuk menjadi isteri seorang ahli politik, kena banyak bersabar, bertolak ansur serta memahami kerjaya suami yang sememangnya sibuk. Namun, Zizie dan suaminya masih lagi dapat mengekalkan rumah tangga yang harmoni dan semoga ia berkekal sehingga ke jannah.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. rol

    August 13, 2018 at 11:17 am

    alah, padahal ko mintak laki ko cari org gaji ramai ramai suh jaga…
    baru laaa gaya mcm bini orang kaya!

  2. mama

    August 13, 2018 at 10:53 am

    Comel…mujur ikut kulit n rupa zizie..klu ikut rupa bung….hahahhaa….

  3. melati

    August 13, 2018 at 9:56 am

    mcm Ungka pun ader

  4. huhu

    August 13, 2018 at 9:04 am

    ank pmpuan comei, sweet, ank2 laki xbrapa comei sbb ada dna kinabinatangan.

  5. bodopiang

    August 12, 2018 at 7:41 am

    bagus la bini puji laki ..
    dlm pesbuk ramia yg dok kutuk laki je..
    duit cukup.. hidup senang .. apa lagi mau..
    kan..
    hahahahhahaha

    • pti sjok

      August 13, 2018 at 11:55 am

      yg kat fesbuk tu ramai laki tak guna.. dah la sengkek, rupa xde, xley harap, bini lak tanggung, mmg layak dikutuk.hahaha

Loading...
To Top